Dilovası
Tavuk kuşbaşı söyledim bildiğiniz çiğ salça ve aşırı derecede sarımsaktan yenmiyordu uzun süre sipariş vermeyip ismini Antep sofrası yapıp dedim belki yemekleri düzelmiştir geçen gün kanat siparişi verdim yanında kolayı unutmuşlar bugün sipariş verdim kurye bir siparişte yanlışlık olmuş o siparişi iki sefer gittim dedi bana teslime gelene kadar yemekler abartmıyorum donmuş aşırı derecede buz gibiydi gerçekten yiyemedim bayada para verdim bence paket işini beceremiyorlar kesinlikle bıraksın bu işleri insanlar en azından başka yerden söyler düzgün yemek yerler verdiğimiz parayı yazık bu lokanta benim için bitmiştir
Zurna Dürüm söyledik 3 4 dakikaya içerisine geldi işletme sahibi gayet güler yüzlü ve kibardı salata ve meze gibi ikramları oldu
Kesinlikle tavsiye etmiyorum Sipariş verdik yenilmiyordu hakkımı da helal etmiyorum...
Kesinlikle tavsiye etmiyorum 3 adet döner sipariş ettik 1.5 saate geldi buz gibiydi ürünlerin içerikleri sipariş ettiğimizden farkliydı
Kesinlikle tavsiye etmiyorum 7 kişilik döner tam tamına 1 buçuk saatte geldi
Normal günlerde üç çeşit yemek 180 tl iken ramazanin ilk günü 250 tl yapıldı nankörler
İskender söyledim. İskender tabağında aşırı sostan çorba gibi birşey geldi. Pideler tamamen suya battığı için yenecek durumda değil diye yanına ekstra pide istedim. Eti iyi değildi ama kısmen yedim. Yoğurt ekşiydi. Buradaki İskender tecrübesinden sonra uzunca bir süre herhangi bir yerde iskender yiyemem herhalde. O derece soğuttu. Sofraya konan mezelerin tadı da iyi değildi
| (0262) 754 24 14 |
| Dönerci |
| 3.8 / (60 yorum) |