Merkez
Kuryeler içerde müşteri varken karı kız muhabbeti çeviiriyor sipariş veriyoruz istediğimiz gibi gelmiyor içerisinde olsun dediğim şey olmasına rağmen koyulmuyor yani 1.5 parası ödeniip 1 veriliyor
Gayet iyiydi 5 arkadaş doyduk.
Porsiyonlar bol boldu lezzeti gayet iyiydi fiyatlar ucuzdu personel ilgiliydi
Personel sorumlusu ilgiliydi lezzeti ve porsiyonuda oldukça güzeldi yolum düştükçe uğramayı düşünüyorum
çok güzeldi gerçekten, diğer mekanlar gibi full sos değildi her malzemesi tam orandaydı sadece atmosfer pek güzel değildi onun dışında fiyat performans ve öğrenci mekanı.
Siparişimizde bir yanlış anlaşılma olmuş aradık ve mükemmel ilgiyle siparişimizi bize ulaştırdılar her şey adına teşekkür ederiz bizim favori mekanımız :)
sipariş veriyoruz iptale çekiyorlar 5. oldu ne gariş bi işletme
Aşırı iyi normalde hiçbir restorana yorum yapmazdım ama bu bambaşka
Gerek tek başıma, gerek de Ailem ve arkadaşlarım ile ne zaman gelirsem geleyim hep güler yüz ve samimi tavırları ile bizleri rahat ettiriyorlar, yemekleri gayet güzel ve lezzetli özellikle makarnası ve pilavı süper, dönere edicek laf yok zaten hem titizler hemde özenli yapıyorlar gelen herkesin memnun kalacağını düşünüyorum, şimdiden afiyet olsun.
| (0370) 502 45 02 |
| Dönerci |
| 3.7 / (31 yorum) |