Menderes
Bir dürim söyledim, ketcup maygonez istedim vermediler. Halbuki her ısırıgımda dolu dolu ketcap mayonez sıkıp yimekti tek istegım. Ah ah ah. Kullük istedim, sigara sagliga zararlı dediler vermediler. Sonra bir baktım ki küllük yanımdaymış.
Çalışanlar cok suratsız ve ilgisiz sipariş veriyorum bön bön yüzüme bakıp suratsız bir şekilde cvp veriyor verilen sipariş içeriğine kesinlikle dikkate almıyorlar kafalarına göre yapıyorlar.
Dönerin tadı ortalamaaydı fiyatına göre ama çalışanlar o kadar suratsızdı ki yüzüne bile bakmıyorlar sanki zorla iş yapıyor gibiydiler sanki buraya hayrına gelmişiz gibibol soslu olmasını istediğim halde masaya geldi ve ikisi de aynı dendi hiçbir şekilde bir müşteri memnuniyeti yok bir daha gelmeyeceğim
Arkadaşlar döner almaya gittim çok kabaydılar ve bana sırf tipimi beğenmediler diye kufur ettiler ama olsun döner güzeldi
Tavuk dürüm harikaydı. Maydonoz döneri bilen bilir ondan daha dolu ve lezzetliydi. Restorant geniş ve temiz. Kole ve dürüm 200tl ödedim.
Masada küllük pecetelık tuzluk yoktu kolamızı bile kendimiz aldık döner döner yavandı sosu iyi değildi ketçap mayonez istedik yok dedi
Hiç ilgi yoktu küllük istedik getirilmedi içerdeki çocuğun bonesi yoktu dün biraz tuzsuzdu ketçap mayonez yoktu turşu biber yoktu
İçuerindeki insanlar çok ilgisiz zorla iş yapıyo gibiler ve konuşmaşarı mizaçları çok sert sigara içerken bile küllük gelmedi kendimiz aldık self servismi masaya servismi belli değil sipariş hazırlayan çocuğun kafasında bone bile yoktu Döneridie çok yavandji
Yemegı Almak Icın Ayagına Cagırıyor Lezzetı Yok Abartılı Baharatlı
Ilk kez geliyorum. Tavuk döner dürüm sipariş ettim. Aşırı yoğun bir köri tadı etin tadını bile alamıyorsunuz. Mekanda oturup yememe rağmen soğuk geldi. Konumu güzel fakat çalışanlar aşırı suratsız. Fiyatı ortalama ancak ikinci kez denenmeyecek bir yer.
| 0538 292 50 77 |
| www.tikla.com.tr/doner-store-menderes.html |
| Dönerci |
| 3.4 / (65 yorum) |