Döner Keyfi

Döner Keyfi

Kestel

Yorumlar
GASTRONOT BURSA
GASTRONOT BURSA bir hafta önce

Şuan kesteldeki en iyi dönercilerin başında gelir servis döner yedim tadı sade şekilde çok güzeldi

Abdulkadir Zagati
Abdulkadir Zagati bir ay önce
Demir Ali16 Altın
Demir Ali16 Altın bir ay önce

Burdan genellikle ailecek yiyoruz.Mekan güzel,yemekler şahane,etraf temiz,hizmet iyi, çalışanlar kibar ve güler yüzlü daha ne olsun

H Y K
H Y K bir ay önce

Birkaç kez gittim güzeldi ,hiçbir problem yaşamadım,personel güler yüzlü, rahatsız edici hiçbir durum yaşamadım,sonuç olarak tavuk döner yediğimiz bir yer,hani bazı yorumlara bakıyorum adam 100 liralık tavuk döner yemiş ama milyonluk yorum yapmış,ne bekliyorsun antrikot yemedin ya ardı arası döner bu...ben tavsiye ederim

Soner Oguz
Soner Oguz 2 ay önce

nerden yedik nerden uğradık içimiz dışımız birbirine girdi resmen . beğenen arkadaşlar siz şakamısınız ya yada döner yemediniz hayatınızda bir daha asla

sr c
sr c 2 ay önce

Gece çok geç saatte buradan yedik. Her şey çok lezzetliydi. Usta çok iyiydi, kibardı, bizlere karşı çok babacandı. Bize servis yapan hanımefendi de çok tatlıydı, bizimle çok ilgilendiler. Her şey için tekrar teşekkürler ❤️

Azra Maden
Azra Maden 3 ay önce

Çalışanlar çok tatlı ve samimiydi. Çay sinirsiz ikramdi. Döner tam fiyat performansti. Arkadaşlarlarim en sevdiğimiz dönerci oldu. Kesinlikle öneririm.

Fatma Zehra
Fatma Zehra 3 ay önce

Müthiş bir ortam. Sınırsız çay ve samimi esnaf. Allah kazancınızı artırsın

Nursena Sahin
Nursena Sahin 5 ay önce düzenlendi

her gün yemek yediğim yer aşırı temiz bir yer aile yeri tam Sosu felan çok güzel ilgi alaka

Duygu Alimhan
Duygu Alimhan 5 ay önce

Yemekleri berbat hiç tavsiye etmiyorum

İsmet Peker
İsmet Peker 5 ay önce

Kesinlikle burdan yemek yemeyi tavsiye etmiyorum rezil bir yar kestelde böyle insanlar olmasına çok üzüldüm kadınlara biraz saygınız olsun karıya kız a bakmaktan çalışamıyorsunuz bende kestelde oturuyorum ve imamım gerçekten çok saygısız birşey

Furkan Öz
Furkan Öz 8 ay önce

Kestelde tavuk, et döner ve sos bakımından en kaliteli dönerdir. Çalışanlar güleryüzlü

Arda Gürses
Arda Gürses 8 ay önce

Kestelde yediğim en iyi tavuk dönerlerden bir tanesiydi, yakınımdaki kişilere tavsiye ettiğim bir yerdir

Ozcan Keklik
Ozcan Keklik 9 ay önce

Ekmek çok bayattı.yerken talaş gibi dökülüyordu.yeşillik çok.döner az idi.bir şans daha verilebilir.yoklukta gider.tam ekmek + ayran 140 tl.

Yunus Tiryaki
Yunus Tiryaki 9 ay önce

Kesinlikle tavsiye etmiyorum sipariş verdim paket servis 30 40 dakika içinde gelecek dediler 2 buçuk saat bekledim gelmedi buradan 3 tane numarayı aradım cevap dahi vermediler.

Ferit Veysel
Ferit Veysel 11 ay önce

Çok güzel bir yer her gece işten çıkıp hem kafa dinlediğim hemde keyifle yemek yediğim bir yer hem ustası hem müdürü hem garsonu çok güzel ilgileniyorlar

DNX99
DNX99 11 ay önce

Akşam gittim tavuk dürüm söylemek için o sırada dönerci arkadaş elinde eldivenle et dönerin ocağını deterjanlı suyla yıkıyordu ve deterjanlı eldivenlerle benim dürümümü hazirladi. Dürümü sarıp ocağa ısınması için bıraktı tekrar eldivenli ellerini detarjanlı suya soktu ve ocağı temizlemeye başladı ondan sonra tekrar dürümü alıp paket yapan arkadaşa verdi. Patronlarıda yanındaydı. Bilerek nasıl zehirli dürüm yapabiliyorlar anlamadım.?

ismail mengül
ismail mengül bir yıl önce
Duygu Akkanat
Duygu Akkanat bir yıl önce
Tuba Koçer
Tuba Koçer bir yıl önce

Burda yemek yiyip kötü diyenin ağzının tadı yoktur mükemmel yediğim en iyi tavuktu eşimde İskender yedi Mehmet ustanın ellerine sağlık hakkıyla yapuyorlar

İletişim Bilgileri
(0224) 244 73 74
Dönerci
4.1 / (38 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.