Kestel
Şuan kesteldeki en iyi dönercilerin başında gelir servis döner yedim tadı sade şekilde çok güzeldi
Burdan genellikle ailecek yiyoruz.Mekan güzel,yemekler şahane,etraf temiz,hizmet iyi, çalışanlar kibar ve güler yüzlü daha ne olsun
Birkaç kez gittim güzeldi ,hiçbir problem yaşamadım,personel güler yüzlü, rahatsız edici hiçbir durum yaşamadım,sonuç olarak tavuk döner yediğimiz bir yer,hani bazı yorumlara bakıyorum adam 100 liralık tavuk döner yemiş ama milyonluk yorum yapmış,ne bekliyorsun antrikot yemedin ya ardı arası döner bu...ben tavsiye ederim
nerden yedik nerden uğradık içimiz dışımız birbirine girdi resmen . beğenen arkadaşlar siz şakamısınız ya yada döner yemediniz hayatınızda bir daha asla
Gece çok geç saatte buradan yedik. Her şey çok lezzetliydi. Usta çok iyiydi, kibardı, bizlere karşı çok babacandı. Bize servis yapan hanımefendi de çok tatlıydı, bizimle çok ilgilendiler. Her şey için tekrar teşekkürler ❤️
Çalışanlar çok tatlı ve samimiydi. Çay sinirsiz ikramdi. Döner tam fiyat performansti. Arkadaşlarlarim en sevdiğimiz dönerci oldu. Kesinlikle öneririm.
Müthiş bir ortam. Sınırsız çay ve samimi esnaf. Allah kazancınızı artırsın
her gün yemek yediğim yer aşırı temiz bir yer aile yeri tam Sosu felan çok güzel ilgi alaka
Yemekleri berbat hiç tavsiye etmiyorum
Kesinlikle burdan yemek yemeyi tavsiye etmiyorum rezil bir yar kestelde böyle insanlar olmasına çok üzüldüm kadınlara biraz saygınız olsun karıya kız a bakmaktan çalışamıyorsunuz bende kestelde oturuyorum ve imamım gerçekten çok saygısız birşey
Kestelde tavuk, et döner ve sos bakımından en kaliteli dönerdir. Çalışanlar güleryüzlü
Kestelde yediğim en iyi tavuk dönerlerden bir tanesiydi, yakınımdaki kişilere tavsiye ettiğim bir yerdir
Ekmek çok bayattı.yerken talaş gibi dökülüyordu.yeşillik çok.döner az idi.bir şans daha verilebilir.yoklukta gider.tam ekmek + ayran 140 tl.
Kesinlikle tavsiye etmiyorum sipariş verdim paket servis 30 40 dakika içinde gelecek dediler 2 buçuk saat bekledim gelmedi buradan 3 tane numarayı aradım cevap dahi vermediler.
Çok güzel bir yer her gece işten çıkıp hem kafa dinlediğim hemde keyifle yemek yediğim bir yer hem ustası hem müdürü hem garsonu çok güzel ilgileniyorlar
Akşam gittim tavuk dürüm söylemek için o sırada dönerci arkadaş elinde eldivenle et dönerin ocağını deterjanlı suyla yıkıyordu ve deterjanlı eldivenlerle benim dürümümü hazirladi. Dürümü sarıp ocağa ısınması için bıraktı tekrar eldivenli ellerini detarjanlı suya soktu ve ocağı temizlemeye başladı ondan sonra tekrar dürümü alıp paket yapan arkadaşa verdi. Patronlarıda yanındaydı. Bilerek nasıl zehirli dürüm yapabiliyorlar anlamadım.?
Burda yemek yiyip kötü diyenin ağzının tadı yoktur mükemmel yediğim en iyi tavuktu eşimde İskender yedi Mehmet ustanın ellerine sağlık hakkıyla yapuyorlar
| (0224) 244 73 74 |
| Dönerci |
| 4.1 / (38 yorum) |