Merkez
Berbattı bimin ekmeğini kullaniyorlar sanki salata ekmek yiyormuş gibi hissettiriyor ketcap çok kötü tavsiye etmiyorum
Ettin lezzetli ama belin sosu harika
Harika lezzetli
Batman'da yediğim en güzel dana köfte,sade dana etti , beğendim elinize sağlık,DONER HAUS.
Daha önce böyle lezzetli döner yemedim , tafsiye ederim . Emeğinize sağlık Döner haus ????????
Batmanda yediğim en güzel döner oldu bu şekilde yenilikçi bir yeri herkese tavsiye ederim.
| 0544 541 69 72 |
| Dönerci |
| 4.3 / (7 yorum) |