Yalvaç
Havası çok basık hijyen yok
Yemeğin içinden gerçekten kan çıktı bende anlamadım gittim dedim beni ilgilendirmez dediler cildiricam ya
dönerin tadı güzelde lavaşı acayip ince biz el yapımı kalın çıkar zannettik çok inceydi soğan olmasın dedik adam bize kızdı fiyat iyi gibi 60 tl ama dürüme göre fazla acayip inceydi biz bunla doymadık normal sahip değil bir çalışanı var onu diyorum normal döneri yapan iyi biri ona denk gelirseniz alın ortam çok sesliydi
Yemek iğrençti kıl çıktı soğan adı altında iğrenç bir gıda katıyorlar
Kesinlikle zorunda kalmadıkça gitmemeniz gerek bır mekanın hiç mi bir şeyi iyi olmaz .
| Dönerci |
| 2.5 / (11 yorum) |