Mamak
Dönerler pişkin olsa güzel olurdu ama değil kokuda eskiden iyiydi şimdi baştan savma gibi biraz kolay gelsin
GuEl
Adamlardan farklı bir siperiş istiyoruz suratları bir karış soru soruyorsun cevap yok esnaflık çok farklı bir meziyet arkadaşlar...
İnanılmaz güzeldiii iyiki ailemle burayı keşfettik tebrikler
Neredeyse 2-3 günde bir uğrarım. Eski 2010-15 dönemlerinin o unutulmaz dönerinden yapıyorlar. Tek kelimeyle harika
Sahibi Murat Beye İlgi ve alakası tutumu için çok tşk ederim Çalışanlar güler yüzlü işinin ehli hizmet on numara Bayıldım lezzetine itana ile yapılmış Bol bol herşey herkese tafsiye ederim .
Dürümün arasından tavuklar kacacaktı neredeyse. Hala canlı duruyorlardı.
| (0312) 391 35 95 |
| Dönerci |
| 3.5 / (260 yorum) |