Döner Adam

Döner Adam

Çiğli

Yorumlar
Cihan Ö
Cihan Ö 2 ay önce

Arkadaşlarımla beraber canımız döner çektiğinde gidip yediğimiz bir yerdi ama son zamanlarda o kadar kötü olmaya başladı ki her yediğimizde midemiz bulanıyor madem kötü neden yediniz demeyin midemiz bulandıktan sonra 1 kez daha gittik gene aynı şey oldu midemiz bulandı bu yüzden bu yorumu yapıyorum

Altan Kosun
Altan Kosun 3 ay önce

Dönerin hiç tadı tuzu yok Vıcık vıcık yağ içindePaket siparişi verdik acı biber kalmadığı için koyulmamış Hizmet kötü????

Hasan Hüseyin Coşan
Hasan Hüseyin Coşan 3 ay önce
Aytaç
Aytaç 5 ay önce
Funda Nur
Funda Nur 5 ay önce

Alt tarafı dümdüz dürüm yapılcak mekan boş olmasına rağmen yarım saat bekledik. Ayrıca en ucuz barbekü kullanılıyor sanırım. Dürüm hiç lezzetli değildi. Fiyat performansı bile değil. Balatçıkta daha iyi yerler var. Acilen düzelmesi gerekiyor. Dürümlerin içi ıslak. Yeşillik basılmış içine. Asla tavsiye etmiyorum. Mekanın görünüşüne aldanmayın.

Bahadir Aycibin
Bahadir Aycibin 5 ay önce

Biraz geç geliyor kafe boşken verdik 20-25 dakka bekledik ama ortam güzel ahlele ahlelas

melisa katan
melisa katan 5 ay önce

Servis çok yavaş. Alt tarafı dürüm getirecekler her geldiğimiz de aynı şey

salih ekinci
salih ekinci 5 ay önce
NAİL MERT SAYIN
NAİL MERT SAYIN 6 ay önce

Bu bölgede yiyebileceğiniz en lezzetli en kaliteli döner.Servis hızı dükkanın hijyeni çalışanların tavrı olsun çok memnun kaldım

Emre Çelik
Emre Çelik 6 ay önce

Yediğim en güzel döner calışanlar cok ilgili herkese öneririm

Mustafa Eren Elmacı
Mustafa Eren Elmacı 6 ay önce
mustafa kavak
mustafa kavak 6 ay önce

hayatımda yediğim en güzel döner ????????????

Hüseyin Canpolat
Hüseyin Canpolat 6 ay önce

Arkadaş gurubu şeklide gittik hizmet çok güzeldi çok iyi karşıladılar çalışanlar güler yüzlü lezzeti harikaydı hepimiz çok beğendik denemenizi tavsiye ederm

İsmail Ceylan
İsmail Ceylan 6 ay önce

Servis çok hızlıydı 10 dakikada sipariş eve geldi çok lezzetliydi

Abdurrahman35
Abdurrahman35 6 ay önce

Uzun zamandır yediğim bir yer hep aynı lezzet döner adam farkı

Bahar Ceylan
Bahar Ceylan 7 ay önce

2 dir sipariş verdiğimizde özellikle tavuk olmayacak, vejeteryan, tavuk olmayacak diye belirttiğimiz halde her iki seferde içinden tavuk çıktı yani böyle hatalar olabilir tabi ama bu kadar üst üste de olması dürümü hazırlarken özensiz olunmasından kaynaklı. Tavuk yiyemeyen biri için yemeğinde istemediği halde tavuk çıkması cidden çok sinir bozucu Bi daha kesinlikle sipariş vermem içine doğru düzgün sos bile yoktu . Ya zaten dürümde tavuk yok azıcık sos koyun patates koyun 10 dan fazla patates yoktu içinde bide zurna istemiştim neyse talihsiz bir olay yapacak bişey yok , bidaha sipariş vermem . Üstte görünsün diye 5 yıldız verdim

KAMİL KIZILKAYA
KAMİL KIZILKAYA 7 ay önce

Lezzet olarak idare eder ama paket servis berbat 10 dakikalık yere tam 1.5 saate getirdiler kesinlikle tavsiye etmiyorum

Kemal Temel
Kemal Temel 8 ay önce
Deniz Han Kades
Deniz Han Kades 8 ay önce

Zurna dürüm güzel enfes Paket servisi çok kötüü 2km uzaklıktaki yere 43 dk. Bekledim.

Ömer faruk Aslan
Ömer faruk Aslan 8 ay önce

Önceden güzel olan ama şimdi rezalet bir yer son gelişim oldu. 30 dakika alt tarafı bir dürümün gelmesini bekledik. İçinde mayonez yok ve ekmeği kızartmamışlardı ve döneri çok kötüydü bunu kasadaki arkadaşa söylediğimizde umrunda bile olmadı. Kendi paranızla rezil olmak istiyorsanız gelebilirsiniz

İletişim Bilgileri
0538 431 89 41
Dönerci
3.2 / (119 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.