Çiğli
Arkadaşlarımla beraber canımız döner çektiğinde gidip yediğimiz bir yerdi ama son zamanlarda o kadar kötü olmaya başladı ki her yediğimizde midemiz bulanıyor madem kötü neden yediniz demeyin midemiz bulandıktan sonra 1 kez daha gittik gene aynı şey oldu midemiz bulandı bu yüzden bu yorumu yapıyorum
Dönerin hiç tadı tuzu yok Vıcık vıcık yağ içindePaket siparişi verdik acı biber kalmadığı için koyulmamış Hizmet kötü????
Alt tarafı dümdüz dürüm yapılcak mekan boş olmasına rağmen yarım saat bekledik. Ayrıca en ucuz barbekü kullanılıyor sanırım. Dürüm hiç lezzetli değildi. Fiyat performansı bile değil. Balatçıkta daha iyi yerler var. Acilen düzelmesi gerekiyor. Dürümlerin içi ıslak. Yeşillik basılmış içine. Asla tavsiye etmiyorum. Mekanın görünüşüne aldanmayın.
Biraz geç geliyor kafe boşken verdik 20-25 dakka bekledik ama ortam güzel ahlele ahlelas
Servis çok yavaş. Alt tarafı dürüm getirecekler her geldiğimiz de aynı şey
Bu bölgede yiyebileceğiniz en lezzetli en kaliteli döner.Servis hızı dükkanın hijyeni çalışanların tavrı olsun çok memnun kaldım
Yediğim en güzel döner calışanlar cok ilgili herkese öneririm
hayatımda yediğim en güzel döner ????????????
Arkadaş gurubu şeklide gittik hizmet çok güzeldi çok iyi karşıladılar çalışanlar güler yüzlü lezzeti harikaydı hepimiz çok beğendik denemenizi tavsiye ederm
Servis çok hızlıydı 10 dakikada sipariş eve geldi çok lezzetliydi
Uzun zamandır yediğim bir yer hep aynı lezzet döner adam farkı
2 dir sipariş verdiğimizde özellikle tavuk olmayacak, vejeteryan, tavuk olmayacak diye belirttiğimiz halde her iki seferde içinden tavuk çıktı yani böyle hatalar olabilir tabi ama bu kadar üst üste de olması dürümü hazırlarken özensiz olunmasından kaynaklı. Tavuk yiyemeyen biri için yemeğinde istemediği halde tavuk çıkması cidden çok sinir bozucu Bi daha kesinlikle sipariş vermem içine doğru düzgün sos bile yoktu . Ya zaten dürümde tavuk yok azıcık sos koyun patates koyun 10 dan fazla patates yoktu içinde bide zurna istemiştim neyse talihsiz bir olay yapacak bişey yok , bidaha sipariş vermem . Üstte görünsün diye 5 yıldız verdim
Lezzet olarak idare eder ama paket servis berbat 10 dakikalık yere tam 1.5 saate getirdiler kesinlikle tavsiye etmiyorum
Zurna dürüm güzel enfes Paket servisi çok kötüü 2km uzaklıktaki yere 43 dk. Bekledim.
Önceden güzel olan ama şimdi rezalet bir yer son gelişim oldu. 30 dakika alt tarafı bir dürümün gelmesini bekledik. İçinde mayonez yok ve ekmeği kızartmamışlardı ve döneri çok kötüydü bunu kasadaki arkadaşa söylediğimizde umrunda bile olmadı. Kendi paranızla rezil olmak istiyorsanız gelebilirsiniz
| 0538 431 89 41 |
| Dönerci |
| 3.2 / (119 yorum) |