Döner 360 Pursaklar Gece Dönercisi

Döner 360 Pursaklar Gece Dönercisi

Pursaklar

Yorumlar
Ali Demir
Ali Demir bir gün önce

On numara döner on numara mekan Yorumlarda yok kemik çıktı bilmem ne gibi yorumlar yazılmış arkadaşlar geçen gün 3 harfli marketlerden tavuk göğsü aldım 1,5 kilo haşladım tiftik tiftik ufaladım ondan bile tane kemik çıktı, Adamlar her gün 80/90 kilo tavuk döner takıyor arada kemik çıkabilir ayrıca 90 yorumun 2 sinde kemik çıktıysa bunca zaman içinde bu başarıdır aptal saptal mekanlarda tavuk tadını bile alamıyoruz adamlar işini başarı ve hakkıyla yapıyor ellerinize sağlık.

F
F 3 hafta önce

4 arkadaşımla birlikte dershane çıkışı gittik. 4 tane Hatay usülü döner istedik. Sosun tadı aşırı kötüydü ve rengi garipti. Tavuğun tadı normal değildi. Hizmet berbattı biz çocuğuz diye mi öyle davrandılar bilmiyoruz 4 tane dürüm istememize rağmen 3 tane getirdiler biz 4 tane sipariş ettik dedik itici bir tavırla göz ardı ettiler ısrarla 4 tane dedik ondan sonra geldi. 2 tane ayran aldım 1 tane getirdiler 2.sini biz söyleyince getirdiler. Özetle gitmenizi kesinlikle tavsiye etmem.

Poyraz Kolcu
Poyraz Kolcu 3 hafta önce

Yemek güzeldi ancak garson kızlar çok sinirli bişey istiyoruz duyuldu atıyorlar çözümün var diye bu çöp ne ya dedi kız garsonlar fazla umursamaz bizi dönecekler gibi

ali çakır
ali çakır 3 hafta önce

Garson kız cok sinirliydi ve bizi dövecek gibiydi

TANER .KURNAZ
TANER .KURNAZ 3 hafta önce
Halil İbrahim Atasay
Halil İbrahim Atasay 4 hafta önce
Efe Başer
Efe Başer 4 hafta önce

Pursakların hatta belki de ankaranın en güzel döneri olabilir düzenli olarak gittiğim bir yer işletmeciler ve personeller çok güler yüzlü tavsiye ederim

Halil Atar
Halil Atar bir ay önce

Ailem ile birlikte gittim ortam normal pilav üstü döner istedik dönerin yanına gelen pilav eksi ve kokuyordu o tat dan sonra zaten hiç birsey anlamadim et döner de kuruydu çok pismekten benim için mutsuz bir yemek di bir daha gitmeyi düşünmüyorum... kimse de kusura bakmayın bile demedi değişin dediler pilavsiz aldık... 1 gün önce den kalan pilav verilmez zaten kapanana kadar o pilav ısıya maruz kalıyor bir de ertesi gün ısınınca princ çabuk zehirleme yapan bi yiycek umarım düzeltirler bazı şeyleri

Yunus Emre Dik
Yunus Emre Dik bir ay önce

İçinden kemik falan çıkan garip yer sakın gitmeyin gıda tarım bakanlığına şikayet ettim incelemeye gelecekler.

Ahmet Bequit
Ahmet Bequit bir ay önce

Köpeğe versem dile gelir bu kadar kötü bir döner yok

İletişim Bilgileri
(0312) 328 61 61
Dönerci
3.4 / (90 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.