Büyükçekmece
Çok kötü bir yer hiç tadı tuzu yok ve pahalı ve sakın gitmeyin yani
Mükemmel bir lezzet gerçekten çok beğendim ellerinize sağlık hayırlı kazançlar dilerim ????
Yebi çıktık dönerleri bitiremedik hepsi gereksiz pahalı lezzeti hiç yok dönerin tadı çok değişikti lavaş taze değildi Orkun ışıtmağın gelmesi şart
2 saatte sipariş teslim edemeyenn ni firma siparişi de akşam 9.30 da verdim. Bu adamlar parasını kazanmış köşesine çekilmiş. Sipariş vermeyi düşünenlere 2 kez düşünmelerini tavsiye ederim.
Garsonun ilgi alakası olsun lezzeti olsun fiyat uygunluğu olsun çok güzel bir işletme
Evrenin en güzel döneri
Et döner aldım. Döner tatsız bişey. Bitirmedik attık. Yazık günah. Bir daha gider miyim asla !
Açken geldim doyarak çıktım çok ucuz
Best tavuk dürüm in Istanbul.
| (0212) 890 56 32 |
| Dönerci |
| 3.6 / (319 yorum) |