Bağcılar
Yaptığınız aldığınız paranın hakkını verin biraz özenin sipariş veriyoruz eve gelen döner buz gibi sonra milletin ahını alırsınız zamları anında yapın ama kalite lezzete gelince önemsemeyin yazıklar olsun sizin gibi işletmeye hatay ismini almış yüz karası
iceri girdigimizde yukari katta les gibi koku vardi garson doneri adeta kafamiza firlatti tadı berbatti donerler kesilmemisti resmen herhalde masada biz kesicez mayonez degil direkt sarimsak verdiler gelmeyin tavsiye etmiyorum
Sarışın kızlar var diye gelecektim döner istedim abi küfür etti kapattı
Yiyeceği puanlayamadım çünkü 150 senedir bir tavuk döner bekliyoruz gelirse inşallah puanlicaz
Hizmet servis berbat bugüne kadar gördüğüm en kötü dönerci
Hizmet çok kötü garsonlar ilgilenmiyor birşey istiyorsun cevap bile vermiyorlar kesinlikle gidilmeyecek mekanlardan biri
Sürekli kendilerini geliştiriyorlar, yeniliklere açıklar.