Donas İnönü

Donas İnönü

Battalgazi

Yorumlar
murat ahmet
murat ahmet 3 hafta önce

Yemek çok geç geldi

Mevlüt şahin
Mevlüt şahin 3 hafta önce

Zamanında getiremeyeceğiniz sipariş almayın. Sizin yüzünüzden hem yetişemedik hem aç kaldık

Umur GEDİK
Umur GEDİK 3 hafta önce

Elazigdan mi geliyor bu durumler anlamiyoruz. Geldik diye ariyor ortalarda yok .

Cihat Bilmez
Cihat Bilmez 4 hafta önce
İshak Merde
İshak Merde bir ay önce

Kesinlikle gitmeyin tüketmeyin çok kötü dürümünde içinde her türlü iğrenç şey var ????????????????????

Merve Gürbüz
Merve Gürbüz bir ay önce

Hayatımda böyle rezil bir şey görmedim bir dürümü bile içine ne koyulacağını bilmeyen rezil bir yer kesinlikle asla ve asla ne tercih edin nede önünden geçin çalışanları berbat bu sitemli davranışımın sebebi bir dürümü zevkinize göre ayarlamak dahi istemiy kafalarına göre yapıyorlar

Nevzat GÖKSU
Nevzat GÖKSU bir ay önce
stephanie stephanie
stephanie stephanie bir ay önce

Lekker

“Yy” Yaşar Yaşar
“Yy” Yaşar Yaşar 2 ay önce
Rukiye YILDIRIM
Rukiye YILDIRIM 2 ay önce

Soğuk dürüm getirildi

Muhammet Karakaya
Muhammet Karakaya 2 ay önce

Gayet güzeldi, hızlı servis alan geniş rahat rahat yemek yiyip oturabileceğiniz bir yer.

Mehmet DAVŞAN
Mehmet DAVŞAN 2 ay önce
ASİ YOUTUBER
ASİ YOUTUBER 3 ay önce

17 Kasım 2025 tarihinde saat 17.11’de Donas Malatya Niyazi i̇nönü Caddesi No: 116/a Yeşilyurt şubesinden online olarak 449,55 TL tutarında dürüm ve patates kızartması siparişi verdim. Siparişten 5 dakika sonra evde olamayacağım için iptal etmek istedim, ancak şube çalışanları siparişin yola çıktığını söyleyerek iptal talebimi reddetti. Oysa siparişin hazırlanıp yola çıkması bu kadar kısa sürede mümkün görünmüyor. Sipariş notunda özellikle bol sos ve bol mayonez istediğimi belirttim fakat dürüm kupkuru ve sosuz geldi, patatesler ise bayat, kağıt gibi tatsızdı. Ekmeği yanmıştı. Defalarca aynı sorunları yaşadım ve her seferinde şubeye iletmeme rağmen “bir dahaki sefere düzelteceğiz” denip hiçbir iyileştirme yapılmadı. Şimdiye kadar yaklaşık 10.000 TL’lik alışverişim olmasına rağmen sürekli aynı kalitesizlikle karşılaşıyorum. Ayrıca, siparişi getiren kurye son derece lakayıt ve kaba bir üslupla konuştu. “Baba, gardaş, birader” gibi ifadeler kullanarak müşteriyle nasıl konuşulmayacağını gösterdi. Kapıda bana öğüt vermeye kalktı ve adeta alacaklı gibi davrandı. Böyle büyük bir firmanın personel seçimine ve müşteri ilişkilerine daha fazla özen göstermesi gerektiğini düşünüyorum. Şikayetimin dikkate alınmasını, ilgili personelin uyarılmasını ve tarafıma bir özür iletilmesini talep ediyorum. Paramızla sürekli mağdur edilmekten dolayı çok üzgünüm.

Muhammed Mücteba Şimşek
Muhammed Mücteba Şimşek 3 ay önce

çalışanlar zorla mı çalışıyor. suratlar beş karış müşteri memnuniyeti sıfır icinde de iki parça et vardi

Enes Aslan
Enes Aslan 5 ay önce
YEŞİM ŞENAY DOĞU
YEŞİM ŞENAY DOĞU 5 ay önce

Hergün gidip alıyorum müthiş

Kürşat Gözümoğlu
Kürşat Gözümoğlu 5 ay önce

1 yıldız bile fazla. Aynı menü farklı tabaklarda geliyor, lezzet desen sıfır, hele çalışanların suratsızlığı, yemek gelir çatal beklersin. Sistemsiz rezalet bir işletme, açınızdan ölmüyorsanız burada yemek yemeyin.

Arda efe Güllüoğlu
Arda efe Güllüoğlu 5 ay önce

Gelmeyin başka donasa gidin 30 dk bekliyoruz geliyor geldiği zaman içinden kıl çıkıyor garsona söylüyoruz sizden düşmüştür biz diyoruzki biz sarışınmıyız diyoruz yok diyo ama değişmitor

Mustafa Baykuş
Mustafa Baykuş 6 ay önce

Yani turşunun içine alacak bir aparat koysaydınız iyi olurdu millet elini içine daldırıp alıyor!!!

HASAN AKKUTLU
HASAN AKKUTLU 6 ay önce
İletişim Bilgileri
(0422) 326 10 06
Dönerci
2.7 / (112 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.