Battalgazi
Yemek çok geç geldi
Zamanında getiremeyeceğiniz sipariş almayın. Sizin yüzünüzden hem yetişemedik hem aç kaldık
Elazigdan mi geliyor bu durumler anlamiyoruz. Geldik diye ariyor ortalarda yok .
Kesinlikle gitmeyin tüketmeyin çok kötü dürümünde içinde her türlü iğrenç şey var ????????????????????
Hayatımda böyle rezil bir şey görmedim bir dürümü bile içine ne koyulacağını bilmeyen rezil bir yer kesinlikle asla ve asla ne tercih edin nede önünden geçin çalışanları berbat bu sitemli davranışımın sebebi bir dürümü zevkinize göre ayarlamak dahi istemiy kafalarına göre yapıyorlar
Lekker
Soğuk dürüm getirildi
Gayet güzeldi, hızlı servis alan geniş rahat rahat yemek yiyip oturabileceğiniz bir yer.
17 Kasım 2025 tarihinde saat 17.11’de Donas Malatya Niyazi i̇nönü Caddesi No: 116/a Yeşilyurt şubesinden online olarak 449,55 TL tutarında dürüm ve patates kızartması siparişi verdim. Siparişten 5 dakika sonra evde olamayacağım için iptal etmek istedim, ancak şube çalışanları siparişin yola çıktığını söyleyerek iptal talebimi reddetti. Oysa siparişin hazırlanıp yola çıkması bu kadar kısa sürede mümkün görünmüyor. Sipariş notunda özellikle bol sos ve bol mayonez istediğimi belirttim fakat dürüm kupkuru ve sosuz geldi, patatesler ise bayat, kağıt gibi tatsızdı. Ekmeği yanmıştı. Defalarca aynı sorunları yaşadım ve her seferinde şubeye iletmeme rağmen “bir dahaki sefere düzelteceğiz” denip hiçbir iyileştirme yapılmadı. Şimdiye kadar yaklaşık 10.000 TL’lik alışverişim olmasına rağmen sürekli aynı kalitesizlikle karşılaşıyorum. Ayrıca, siparişi getiren kurye son derece lakayıt ve kaba bir üslupla konuştu. “Baba, gardaş, birader” gibi ifadeler kullanarak müşteriyle nasıl konuşulmayacağını gösterdi. Kapıda bana öğüt vermeye kalktı ve adeta alacaklı gibi davrandı. Böyle büyük bir firmanın personel seçimine ve müşteri ilişkilerine daha fazla özen göstermesi gerektiğini düşünüyorum. Şikayetimin dikkate alınmasını, ilgili personelin uyarılmasını ve tarafıma bir özür iletilmesini talep ediyorum. Paramızla sürekli mağdur edilmekten dolayı çok üzgünüm.
çalışanlar zorla mı çalışıyor. suratlar beş karış müşteri memnuniyeti sıfır icinde de iki parça et vardi
Hergün gidip alıyorum müthiş
1 yıldız bile fazla. Aynı menü farklı tabaklarda geliyor, lezzet desen sıfır, hele çalışanların suratsızlığı, yemek gelir çatal beklersin. Sistemsiz rezalet bir işletme, açınızdan ölmüyorsanız burada yemek yemeyin.
Gelmeyin başka donasa gidin 30 dk bekliyoruz geliyor geldiği zaman içinden kıl çıkıyor garsona söylüyoruz sizden düşmüştür biz diyoruzki biz sarışınmıyız diyoruz yok diyo ama değişmitor
Yani turşunun içine alacak bir aparat koysaydınız iyi olurdu millet elini içine daldırıp alıyor!!!
| (0422) 326 10 06 |
| Dönerci |
| 2.7 / (112 yorum) |