Merkez
Kesinlikle gitmeyin
tavsiye üzerine gittim uyğun fiyat beklediğimden daha fazla müşteri memnuniyeti ile karşılaştım gözümde gerçek esnaf
Akü almak için gittiğimde sadece yeni tarihli bir akü olmasını istedim.haci amcam fabrika şöyle gönderiyor falan dedikten sonra "bizde öyle akü yok"dedi ve veznesine i. Benim para vereceğim bir şey hakkında soru sormak hakkım. Kapısından geçmem asla müşteriye böyle davranılmaz.
Çok kötü ve saygisizlar bence kimse alış veriş yapmamalı
| (0454) 225 61 11 |
| Oto Lastik Dükkanı |
| 3.8 / (22 yorum) |