Gölbaşı
Sosları olay
berbat döner mi başka bişey eti mi belli değil
Siparişi 1,5 saatte falan getiriyorlar ve buz gibi geliyor tavsiye etmem hele ki bu paralara
Sipariş verilen yemek 1 saaten aşağı geldiği olmuyor
Hayatımda yediğim en kötü döner diyebilirim tavsiye etmiyorum
Saat 10da sipariş verdim 11 buçuk oldu gelmedi Marstan geliyor herhalde döner
Çok lezzetli
Eve siparis verdim gayet guzeldi hizlida geldi tesekkur ederim
Yediğim en güzel Hatay dürümü ayrıca çalışanlar çok güleryüzlüydü hakkını veriyorlar herkese tavsiye ederim elinize emeğinize saglık
Sürekli yiyorum ve gayet güzel tadını hiç bozmadıkları için teşekkür ediyorum
Dois açıldığında beri inşallah değişmezsiniz diye sipariş verirdim fakat son zamanlarda siparişimde deri çıktı rezalet ya gölbaşında hatay yediğim tek yerdi ama benim için tamamen bitti yazık yani emeğinize de yazık sırf gözükmesi için 5 verdim çok kötü bittiniz yani
Sipariş verdim gece kusmak zorunda kaldım hem midemi yaktı hemde patatesleri pişmeden koymuşlar dürümün icine hayatımda yediğim en kötü dönerdi
4 adet dürüm sipariş ettik hepside soğuktu bi tanesi kızarmamıştı hiç ızgaraya koyulmamıştı 2 adeti cheddarlıydı içinde cheddar tadı gelmiyordu tavsiye etmiyorum.
Zurna cedarli vazgecilmez kalecikten yemege geliyorum doislerden en iyisidir şühesiz
Gayet güzel ve müşteri hizmetleri çok iyiydi lezzeti tartışmasız zaten yıllardır değişmeyen lezzet
Çok güzel ve lezzetli
Teslimat çok hızlıydı yemeğimde sıcak geldi teşekkürler
| (0312) 309 31 31 |
| Dönerci |
| 3.1 / (144 yorum) |