Dois döner Gölbaşı

Dois döner Gölbaşı

Gölbaşı

Yorumlar
Kader Taşdemir
Kader Taşdemir 3 ay önce

Sosları olay

Silence
Silence 3 ay önce

berbat döner mi başka bişey eti mi belli değil

Furkan Kaş
Furkan Kaş 3 ay önce

Siparişi 1,5 saatte falan getiriyorlar ve buz gibi geliyor tavsiye etmem hele ki bu paralara

Abdullah Çakmak
Abdullah Çakmak 4 ay önce

Sipariş verilen yemek 1 saaten aşağı geldiği olmuyor

Mehmet Salih ACAR
Mehmet Salih ACAR 4 ay önce
Timuçin İlbaylı
Timuçin İlbaylı 4 ay önce
Hayri Kurt
Hayri Kurt 4 ay önce

Hayatımda yediğim en kötü döner diyebilirim tavsiye etmiyorum

Dilara Alkan
Dilara Alkan 5 ay önce

Saat 10da sipariş verdim 11 buçuk oldu gelmedi Marstan geliyor herhalde döner

Muhammet Emin Yenice
Muhammet Emin Yenice 5 ay önce
Yusuf Orman
Yusuf Orman 5 ay önce

Çok lezzetli

علي علي
علي علي 5 ay önce

Eve siparis verdim gayet guzeldi hizlida geldi tesekkur ederim

Safa Güzelkokar
Safa Güzelkokar 5 ay önce

Yediğim en güzel Hatay dürümü ayrıca çalışanlar çok güleryüzlüydü hakkını veriyorlar herkese tavsiye ederim elinize emeğinize saglık

Emirhan HAŞLAK
Emirhan HAŞLAK 5 ay önce

Sürekli yiyorum ve gayet güzel tadını hiç bozmadıkları için teşekkür ediyorum

Fatma Sarı
Fatma Sarı 6 ay önce

Dois açıldığında beri inşallah değişmezsiniz diye sipariş verirdim fakat son zamanlarda siparişimde deri çıktı rezalet ya gölbaşında hatay yediğim tek yerdi ama benim için tamamen bitti yazık yani emeğinize de yazık sırf gözükmesi için 5 verdim çok kötü bittiniz yani

Mustafa Kocabay
Mustafa Kocabay 6 ay önce

Sipariş verdim gece kusmak zorunda kaldım hem midemi yaktı hemde patatesleri pişmeden koymuşlar dürümün icine hayatımda yediğim en kötü dönerdi

Songül Uluşahan
Songül Uluşahan 6 ay önce

4 adet dürüm sipariş ettik hepside soğuktu bi tanesi kızarmamıştı hiç ızgaraya koyulmamıştı 2 adeti cheddarlıydı içinde cheddar tadı gelmiyordu tavsiye etmiyorum.

mehmet ünlü
mehmet ünlü 6 ay önce

Zurna cedarli vazgecilmez kalecikten yemege geliyorum doislerden en iyisidir şühesiz

Tuncay Cagsar
Tuncay Cagsar 7 ay önce

Gayet güzel ve müşteri hizmetleri çok iyiydi lezzeti tartışmasız zaten yıllardır değişmeyen lezzet

İBRAHİM TEKER
İBRAHİM TEKER 7 ay önce düzenlendi

Çok güzel ve lezzetli

Fatmanur Kazar
Fatmanur Kazar 7 ay önce

Teslimat çok hızlıydı yemeğimde sıcak geldi teşekkürler

İletişim Bilgileri
(0312) 309 31 31
Dönerci
3.1 / (144 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.