Ataşehir
Dışardan göründüğü gibi değil; içerisi büsbüyüüük. Titiz ve özenli bir mekan. Baharat, aktar, kuruyemiş, bal neler var neler...
ULAŞİM NUMARASI VARMİ
Çiğ tahin var mı?
Aradığım herşeyi buldum kapsamlı güzel bir mağaza baya ilgilendiler teşekkür ederim kendilerine tavsiye ederim
Gül suyu gelecekti geldi mi?
It is a big shop. You find what you need.
Burada safran satan var mi?
İçeride yok yok . Aktara dair beklenti tam, doğal yiyeceğe dair beklenti tam. Heryer çok düzenli ve tertemiz. İçerideki personel çok güleryüzlü , ilgili ve bilgili. (Bilgi kısmına telefon numaralarında yazsalar süper olacak ????)
| Aktar |
| 4.7 / (21 yorum) |