Antakya
İyi güler yüzlü bir işletme
Çok iyi müşterilere karşı ilgili ve işin ehli bir işletme tavsiye ederim
Çok değerli ustalardan oluşmuş işyeri cant onarımda bir numara
Bu işin gerçekten doktoru. Çalışanların güler yüzlülüğü, hizmeti vs her şey 10 numaraydı. Emeklerine sağlık . Kesinlikle tavsiye ederim.
Çok iyi ilgilenildi ellerine sağlık memnun kaldık tavisiye edilecek tek yerdir
Arkadşları çok ilgili,mükemmel bir yer tavsiye ederim.
Mercedes aracım için uğradım. Gayet ilgili ve iş çözüyorlar. Tamir ettigim jant bir daha arıza vermedi. Daha önce çok uğraşmıştım. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Sağlıkla kalın.