Çeşme
Asla tavsiye etmiyorum.80 gr tavuk 180 lira ekstra 20 gr tavuk ise 300 tl????karar sizin. Yağ içinde yüzen döner
Google puanına aldanıp geldik ama beklediğimiz gibi değildi. Hijyen ve lezzet çok kötü durumda gelirken 2 kere düşünün.
Biz iskender ve et döneri denedik bir tık fazla pişmişti kurumaya yakındı ama lezzeti güzeldi çalışan arkadaşların ilgisi çok iyi servis hızı iyiydi
İstanbul’dan Çeşmeye tatile giden bir aile olarak genel olarak Çeşme daha pahalı. Buranın fiyatı normal gibi ama gerçekten porsiyonları az. 1 porsiyon denilen şeyler 70 gr dan oluşuyor. Döner her yerde yiyebileceğiniz ayarda çok özel bir şeyi yok bizde bu beklentiyle gitmedik. Pahalı ucuz bakmasızın tüm dönercilere bakarsanız 3 yıldız, bölgede özel fiyat performansta 4 yıldız hakediyor. Hizmette sıkıntı yok sakin bir yerde yemek yiyecek olanlar tercih edebilir.
J’ai prit une assiette 1.5 + 1 durum Portion très très faible en sortant de ce restaurant je suis parti à un autre restaurant.
cesmede kaliteli mekan bulmanın zor oldugunu biliyoruz ama diva döner ile bu durum tamamen degişmiş durumda salata dahi özenle yapılmıs bu işine olan sadakati ve dürüst calısmanın göstergesidir ellerinize sağlık
| (0232) 712 05 07 |
| Dönerci |
| 4.6 / (77 yorum) |