Darıca
Cok iyi ucuz ve bol tavuk var gayet iyi
Aşırı iyi böyle döner bulamazsınız
dürüm gayet güzeldi içinde bolca tavuk vardı fiyatlarda gayet uygun
Fiyatlar yazmıyor menü yok
Bol bol tavuk döner ve makul fiyat ile lezzetli bir öğle yemeği
Kötü
| Dönerci |
| 4.5 / (17 yorum) |