Emirdağ
2,3 kez yedim her defasında midem bozuluyor .
Ik heb hier kip gegeten en heb diarree gekregen.Wegblijven is mijn raad
Dünyanın en kötü tavuk dönercisi herşey berbat lezset sıfır cırcır garantili dürüm
zehirlendim...
Hatay usulü diye söyledik sossuz çiğ ve tavuğu iğrençti patatesi bile çok kötüydü.Soğuk geldi ve turşusu bile çok kötüydü pişman olduk
Güzel bi işletme yeni açılmış olmasına rağmen ekip kaliteli lezzeti de güzel fiyatlarda uygun
Bütün personelleri içten ve samimi malzemeside bol ve güzeldi çok memnun kaldık
masalarda peçetelik yok, baharat yok, sos yok, üstüne özellikle turşusuz diye söylediğimiz dürümler turşulu geldi. ortaya büyük patates istemiştik, garson getirmeyince rica ettik ama küçük boy geldi tekrar uyarınca düzelttiler. tuvaletleri gerçekten b0k götürüyor tuvalet kağıdı dahi yok. tavuğun kalitesizliğini bol kötü yapılmış sarımsak soslarıyla gizlemeye çalışsalarda ağıza az buz kıkırdak dokusu geliyor. bu kötü hizmete karşılık ödediğimiz para içler açısı değil gerçekten.
Efsanee ????
| (0272) 442 64 44 |
| Dönerci |
| 3.3 / (38 yorum) |