Didim
Çok güzel temiz suyu olan özellik ile küçük çocuklu aileler için ideal.Su hemen derinleşmiyor şahsen 400 adımda görüş hizasına anca geldi. Yalnız etrafı şişe ve plastik çöplerinden geçilmiyor.inanılır gibi değil ,her gelen çöpünü izmaritini şişe kapaklarını atmış gitmiş .Kumsalı işletenleri uyardık ama zihniyet değişmez bence .
Uğrak yerimiz, bir de temiz kullansalar, günaha girerler
Anlatılmaz yaşanır çok güzel bir yer
| (0256) 835 32 70 |
| www.didimmartisitesi.com |
| Konut Projeleri |
| 4.4 / (112 yorum) |