Siverek
sivereğin açık ara en sade ve en güzel dürümü diyebilirim adamlar yapiyor bu işi
Bir arkadaşın tavsiyesiyle sipariş verdim ..çok ama çok beğendim ,ellerinize sağlık tadı çok güzel özellikle kaşarlı dürüm allah her zaman işinizi rast getirsin inşallah ????????????????
Gerçekten çok beğendim diğer yorumlara aldırış etmeyin
Fiyat uygun döneri güzel ve uygundu. Fakat ayran ve ezmeyi beğenmedim
Kaşarlı dönerinize bayıldım
Sadece Döner ve kaşarlı Döner var
Döner güzeldi. Fiyat uygun. Mekan esnaf lokantası tadında.
Sınav senemde çok fazla gittim kaşarlı döneri bir efsane
Pos cihazı olmaması nedir? Hem de bu devirde! Hesap numarası yazmışlar oradan hesaba havale yapıyorsunuz ücreti. Lezzet fena değil ama bu yönden pek memnun kalmadık...
Çok güzel bir dönerci tadı baya iyi ama mekan biraz daha temiz titiz düzenli olabilir hijyen açısından ama lezzet çok iyi diye beş yıldız veriyorum
| 0545 660 37 48 |
| Dönerci |
| 3.6 / (20 yorum) |