Kartal
Umarım işletme sahibi okur diyerek paylaşıyorum. Mahallemizin eski aktarlarindan birisi. Yakın zaman içi. De el değiştirdi. Bu sabah (3 Nisan 2025) saat 10.15 de alışveriş için girdiğim de temizliği yaoiyoru. Açmadım dükkanı diyerek bir de ilave eli kolu ile dışarıya yönlendirip kovdu. Ya çalışanınıza kötü davranıyorsunuz ya da az maaş veriyorsunuz. O da hıncını müşteriden çıkartıyor. Bu sabah itibariyle sizinle çalışmayı bıraktım ve çevreme de sizinle alışveriş yapmamaları hakkında telkinde bulunacağım. Aynı cadde üzerinde 2 tane daha büyük aktar var. Temizlik yapıyorum diyerek dükkandan müşteri kovmak nasıl bir terbiyesizliktir. Üslup esasında sinirlendirdi. Ayrıca 10.00 da dükkan ki açılır. Hadi açılır belki ne den açılmasın. Ayıp yahu.
Ahmet beyden aldığım üründen dolayı çok memnun kaldım temiz mekan onnumara potansiyel güler yüzlü işin ehli tebrik ederim
Gürler yüzün ve kalitenin adresi aldığımız ürünler mükemmel ötesi ayrıca yanında verdiğiniz hediye için çok teşekkür ederim
Terbiyesiz bir esnaftır. Şifa var adı altında çok yanlış yönlendiriyorlar insanları, kesinlikle tavsiye etmem
Mükemmel ötesi kalite ve uygun fiyat. Fiyat performans için başka aktara bakmanıza gerek yok. Bölgenin en iyisi
Kalitenin tek doğru adresi…
Tüm ürünler kaliteli ve doğal. Sağlık ve zindelik için ugrayabilirsiniz. Kalitenin adresi...
Temiz makul
internet siteniz yok mu
Güler yüzlü personeli ile Ahmet bey süper bir esnaf başarılar dilerim ticari hayatda kendilerine
Güvenle alış veriş yapılacak tertemiz bir yer
Kesinlikle esnaflığı hakkıyla yapan insanlar yardımcı oldular tavsiye ederim
Harika bir aktar çalışanlar güler yüzlü saygılı müşteri nin kıymetini biliyorlar.
Kaliteli ve güleryüzlü hizmet
| (0216) 442 62 81 |
| www.dogalyasamorganik.com |
| Aktar |
| 4.6 / (25 yorum) |