Merkezefendi
Sipariş çok hızlı geldi sıcaktı lezleti güzel teşekkürler birde siporcu dostu olduğununuz için Oto 20 Ayyıldız verdiğiniz destek ten dolayı teşekkür ederim saygılarımla
uzun zamandır geliyoruz gayet güzel ve temiz bir işletme, kötü yorumlara aldırış etmeyin
Yiyeceklerin tadı mükemmeldi hayatımda hiç bu kadar güzel bir döner yediğimi hiç hatırlamıyorum. Çalışanları çok güler yüzlü ama birkaç sıkıntısı var, erkekler tuvaletinde ki klozette taharet musluğu çalışmıyor ondan başka hijyen çok iyi gönül rahatlığıyla yiyebilirsiniz ????????
Öncü dönerden saat 01.35'te 120gr 2 adet dürüm siparişi verdim. Hem düğümler 100 gr bile değildi. Hemde buz gibi soğuk ve kemikli olarak geldi bu işletmeyi tercih etmemenizi öneririm.
İlgi alaka ve sunum gayet ve karşılama gayet iyi idi.Denizli'ye yolunuz düşer ise gönül rahatlığıyla gidebilirsiniz.patates kızartması mükemmeldi
Sosları efsane gerçekten mutlaka denenmeli güleryüz çalışanlarıyla işi taçlandırmışlar.
Yeterince hızlı ve lezzetli
Uzun zamandır yediğim en kötü dürümdü hiç tavsiye etmem aklınız varsa öncü dönerin önünden bile geçmeyin.
| (0258) 361 33 99 |
| www.oncudoner.com |
| Dönerci |
| 3.6 / (106 yorum) |