Deniz Ticaret Continental

Deniz Ticaret Continental

Beylikdüzü

Yorumlar
Melike Bayrak
Melike Bayrak bir hafta önce

Sırf sanayinin özensizliğini bildiğimden avm içinde kurumsaldır diyerek sıfır aracımın lastiğine yama yaptırdım. Eve geldiğimde jantın çizik içinde olduğunu gördüm. Çok basit tedbirleri neden alamaz insanlar gerçekten anlamak zor.

Erol Varer
Erol Varer 2 hafta önce

Musteri diyaloğu iyi

BURAK
BURAK bir ay önce

İŞÇİLİK GÜZEL FİYATLAR UYGUN TAFSİYE EDERİM KESİNLİKLE

Alper S.
Alper S. bir ay önce

Beylikdüzü 5 M Migros ta açık otopark ta aracım çalışmadı akü bir şekilde şarjı bitmişti, bu firmanın elektrik ve akü biriminden akü takviyesi gerektiğini söyledik ücreti karşılığında yapacaklarını söylediler ödeme yaptım, migros alışveriş sepetine eski bir akü koydular bir de takviye kablosu 100 metre mesafede aracın başına geldik takviye yaptılar aracım çalışmadı , aracının alternatör bozuk servise gidecek dediler , yapacakları bişey olmadığımı söylediler getirdikleri akü nün eski olduğunu çalışan arabaları olup olmadığının sordum yok dediler ve aracın başından ayrıldılar, Google dan elektrikçi aradım, aracıyla 5 dakikada geldi takviye yapar yapmaz aracım çalıştı,akü kontrol cihazıyla kontrol edildi gayet sağlıklı çalıştığını söylediler, aracımla bu firmaya tekrar gittim durumu anlattım, ücret iadesi yapamayacaklarını söylediler iş ahlakına uygun bulmadım paramızı aldılar sorun çözmediler ...

“Lorgenore” Mert Atik
“Lorgenore” Mert Atik 2 ay önce düzenlendi
Emre Toca
Emre Toca 3 ay önce

Lastiğim patladığı zaman veya yenisini alacağım zaman başka bir yer aklıma gelmez, çok kaliteli çok temiz işçilikleri var. Herkesin emeğine sağlık.

Rıza Serdar Kılıçarslan
Rıza Serdar Kılıçarslan 3 ay önce

Dün yani 26.09.2025 günü öğleden sonra bu iş yerine aracım olmadan yaya olarak giderek tezgah arkasında oturan bayana aracımın akü özelliklerini söyleyerek fiyat sordum ve listeye bakarak 4750 TL olduğunu ve kredi kartına taksit yaptıklarını söyledi akünün imalat tarihini sordum bilemediklerini söyledi ben de bilmiyorsunuz dedim EVET dedi, bugün aynı işyerine sabah saat 10.00 dan sonra telefonla aradım ve cevap veren erkek görevliye dünkü görüşmeyi anlattım ve akü imalat tarihini sordum 2025 ise gelip almak istiyorum dedim verdiği cevapta tekrar biz imalat tarihini bilmiyoruz dedi ben de arkasında yazıyor dediğimde gel o zaman kendin bak dedi gittim şu kutu içindeki akü diye gösterdi tarihine baktığımda 2025 olduğunu gördüm ancak ben dün ve bugün sabah telefonda 60 Amp istediğimi belirtmiş olduğum halde bana gösterdiği 70 Amp bir akü olduğunu gördüm ve sorduğumda biz de 60 Amp yok bunun da fiyatı 5700 TL dedi sözün bittiği yerdeyiz.

ramazan koksal
ramazan koksal 7 ay önce

Güleryüzlü ve dürüst bir esnaf

Onur Inc.
Onur Inc. 7 ay önce

Arayıp ecocontact6 lastik soruyorum yok diyorlar, ne zaman gelir sipariş vermek istiyorum diyorum “belli değil abi yaa” diyorlar. Zaman geçsin diye tekel açanı gördüm de lastikçi açana ilk kez denk geliyorum.

Geziyorum Anlatıyorum
Geziyorum Anlatıyorum 7 ay önce
İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.