Şehitkamil
Malesefki 17:30 dan beri paket siparişi bekliyorum saat 19:13 ve evime yakın şubeleri
Asla Gitmeyin Yanlışlıkla dahi olsa tavsiye edilmeyecek bi yer daha önceki işletme gayet mükemmel bi yerdi nimet seçilmez ama yapamıyorlar müşteriyle ilgi sıfır
Hizmet güzel döner çok güzel toplu siparişlerimizde gereken ikramı yapıyorlar başka yerde olmayan bir şey ellerine sağlık harbi esnaf adamlar
Gitimizde yer çok küçük ve çok pis yerde hamam böceği ölüsü vardı eri yani tavuğu çok az ayrıca çocuk çalışan var bone takmıyorlar paketserviside çok geç salatasız istiyor salata koyuyorlar iğrenç bir yer ama başka şubeleri çok iyimıs
geç geliyor,ustelik resmen salata dürümü yedik,resmen içi boştu verdigim parayı hak etmiyorlar siparişi bile yanlış alıyorlar ,kul hakkına giriyorlar ,yazıklar olsun...
Döner sevenlerin adresi
Hijyen yok Çoğu eldiven takmıyor sipariş hazırlayan gözlüklü çocuğun tırnağı midemi bulandırırdı sipariş sıralaması yok kimin sesi daha çok çıkıyorsa ilk o siparişi alıyor salatası iyi döner normal döner ayran 100 TL tek güzel şey Ayrandi....Sahibi birde utanmadan bana yalancı diyor lise öğrencisi genç bir çocuk vardı... işte böyle bir yer ????????????
| 0533 452 82 27 |
| Dönerci |
| 3.0 / (2 yorum) |