Küçükçekmece
Yıllardır ailece gittiğimiz bir mekan ürünler lezzetli personeli güler yüzlü gerçek bir misafirperverler Çay içirmeden göndermiyolar Tavsiye ediyorum
Gayet lezzetli yorumlara aldanmayın gidin kendiniz deneyin eski usul tavuk döner yapan yer bu kadar azalmışken gayet iyiydi
Pilav taş gibiydi lezzet çok kötü.
Oradan geçerken arkadaş tavuk dürüm yiyelim dedi. İçinde 250 Gram tavuk olan zurna dürümü tercih ettik. Ancak ömrümde yediğim en berbat tavuk dönerini yedim. Ne sos vardı İçinde ne de 250 Gram et. Kendisine usta kaç gram et koydun dediğimde 250 Gram dedi. Dürümü göstererek ya bunun içinde tavuk yok bu nasıl 250 Gram oluyor dedim. Ancak hiç oralı olmadı gelip bakmadi bile. Sadecw ben terazime güveniyorum dedi. Yani ilk defa ömrümde tavuk dürüm yesem haklı diye düşünecektim. Asla tavsiye etmiyorum. Ekmek salata yemek isterseniz ideal.
Güncelleme = günlük ücret anlaştık iş sonu parayı vermediniz. Sskya ya da şikayet de bulundum. Kamera kayıtları var. Kurye olarak kar yağmurda bir gün çalıştım iş bitimi paramı vermediler. İçeri de kalacağını söylediler. Oysaki günlük anlaşmıştık. Kul hakkı yenen yerde yemek yemeyin tavsiyem.
Temiz ve hijyenik bir mekan fiyatlarıda gayet uygun Tekrar giderim tavsiye ederim teşekkürler
GÜNCELLEME— Döner ustası izinliyken yerine başkası gelmiş. Tekrar eski usta geldiğinde döneri muhteşem yapıyor. Bu nedenle aşağıdaki yorumu dikkate almayın. Kesinlikle tavsiye ediyorum ???? ———————————————————————— Yaklaşık 2 senedir her hafta döner yediğim yerdi. Bugün gittiğimde tam hayal kırıklığına uğradım. Döner ustası değişmiş, dönerin de eski halinden eser kalmamış, eski lezzeti yoktu. Önceki döner ustasının güler yüzü ve misafirperverliği çok iyiydi. Döneri de çok güzel yapıyordu. Ama bugün ki dönerin içinde tavuk yok denecek kadar az ve dönerin eski tadı kalmamıştı. Asla tavsiye etmem daha
| 0546 462 60 60 |
| Dönerci |
| 2.9 / (15 yorum) |