Değirmen döner

Değirmen döner

Küçükçekmece

Yorumlar
Sevil Sabancı
Sevil Sabancı 3 hafta önce düzenlendi

Yıllardır ailece gittiğimiz bir mekan ürünler lezzetli personeli güler yüzlü gerçek bir misafirperverler Çay içirmeden göndermiyolar Tavsiye ediyorum

Mert Doğru
Mert Doğru bir ay önce

Gayet lezzetli yorumlara aldanmayın gidin kendiniz deneyin eski usul tavuk döner yapan yer bu kadar azalmışken gayet iyiydi

Mustafa enes Işık
Mustafa enes Işık bir ay önce

Pilav taş gibiydi lezzet çok kötü.

A.Kadir Orhan
A.Kadir Orhan bir ay önce

Oradan geçerken arkadaş tavuk dürüm yiyelim dedi. İçinde 250 Gram tavuk olan zurna dürümü tercih ettik. Ancak ömrümde yediğim en berbat tavuk dönerini yedim. Ne sos vardı İçinde ne de 250 Gram et. Kendisine usta kaç gram et koydun dediğimde 250 Gram dedi. Dürümü göstererek ya bunun içinde tavuk yok bu nasıl 250 Gram oluyor dedim. Ancak hiç oralı olmadı gelip bakmadi bile. Sadecw ben terazime güveniyorum dedi. Yani ilk defa ömrümde tavuk dürüm yesem haklı diye düşünecektim. Asla tavsiye etmiyorum. Ekmek salata yemek isterseniz ideal.

Yiğit Akyıldız
Yiğit Akyıldız 10 ay önce düzenlendi

Güncelleme = günlük ücret anlaştık iş sonu parayı vermediniz. Sskya ya da şikayet de bulundum. Kamera kayıtları var. Kurye olarak kar yağmurda bir gün çalıştım iş bitimi paramı vermediler. İçeri de kalacağını söylediler. Oysaki günlük anlaşmıştık. Kul hakkı yenen yerde yemek yemeyin tavsiyem.

ÖMER VOLKAN Izci
ÖMER VOLKAN Izci 10 ay önce
Oğul Akyıldız
Oğul Akyıldız 10 ay önce
omer solak
omer solak 10 ay önce

Temiz ve hijyenik bir mekan fiyatlarıda gayet uygun Tekrar giderim tavsiye ederim teşekkürler

Furkan Aydın
Furkan Aydın 11 ay önce
Ece Turgut
Ece Turgut 11 ay önce düzenlendi

GÜNCELLEME— Döner ustası izinliyken yerine başkası gelmiş. Tekrar eski usta geldiğinde döneri muhteşem yapıyor. Bu nedenle aşağıdaki yorumu dikkate almayın. Kesinlikle tavsiye ediyorum ???? ———————————————————————— Yaklaşık 2 senedir her hafta döner yediğim yerdi. Bugün gittiğimde tam hayal kırıklığına uğradım. Döner ustası değişmiş, dönerin de eski halinden eser kalmamış, eski lezzeti yoktu. Önceki döner ustasının güler yüzü ve misafirperverliği çok iyiydi. Döneri de çok güzel yapıyordu. Ama bugün ki dönerin içinde tavuk yok denecek kadar az ve dönerin eski tadı kalmamıştı. Asla tavsiye etmem daha

İletişim Bilgileri
0546 462 60 60
Dönerci
2.9 / (15 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.