Karaköprü
Hem geç geliyor hemde içinden bulaşik teli çıktı
Tamı tamına 1.30 saat bekledim ve gelen yemek hem buz gibi hemde zurna ortadan ikiye bölünmüştü kurye pişkin pişkin bakarak biraz geciktim kusura bakma diyor Rezil bir yer,rezil bir kurye,Rezil bir yemek,Rezil bir köprüaltı dönercisi burası tavuk tavuk mu belli değil
Gerçekten çok iyi
Öncelikle dönemi ekmek mi yiyorsunuz belli değil yarım saatte geliyor boru istedim aşırı ekmekli içinde 40 gram bile tavuk yoktu sade sos bir de ekmek patatesleri acayip kötü sosu çok abartmışlar dönerden nefret etmek istiyorsanız yiyebilirsiniz
Çok lezzetli, servisleri çok iyi.
Çok güzel ve lezzetli personel anlayışlı ve kibard aile ile gidilecek sayılı yerlerden tavsiye ederim
Lezzet konusunda söz yok anlatılmaz yaşanır
| Dönerci |
| 3.2 / (31 yorum) |