Seydikemer
Marmarise otobüsle her gittiğimde rahatlıkla yemeklerinden yiyorum. Bir aile işletiyor. Ev yemekleri cok güzel. Tavsiye ederim.
Çorbası çok güzel mekan sahibi abi çok mütavazi ve iyi niyetli motorla giderken durduk soba biraz daha körükledi sohbet etti tavsiye ederim
15 Kasım sabahı antalya yolu üzerinde saptık çok üşümüştük soba yanıyor mu diye sorduk ne bileyim o tarafa geçmedim diye bir cevap aldım amca yerinden bile kalkmadı olursa olur olmazsa olmaz kafasında bir işletme
| 0537 859 99 39 |
| Dinlenme Tesisi |
| 3.7 / (585 yorum) |