Fatsa
Yemeği her zaman geç getirtiyorlar ve restorana ulaşılmıyor
Dadduk dönerde arkadaşım ile beraber dürüm yemeye gittik sabah 11 gibi iş ortamında insanların samimiyetleri kendilerine göre normal gelebiliyor ama değişik kaba konuşmaları rahatsızlık verdi açıkcası ikili menü söyledik sipariş alan bayan siparişi hazırlayan ustaya söylediğinde napiyim yani gelmişse gelmiş gibi konuşmalarına şahit oldum yanlış bence kaba ve gereksiz cümleler eğer ki yapamayacaksanız bu meseleğe girmeyin ayıp diye birşey var tatlı dil işe yaramaz böyle durumlarda karşı tarafa bayan geri yanıt vermedi biz de arkadaşımla hesabı ödeyip 2. kata çıktık siparişi getiren garsonda değişik bir konuşma uslubu vardı kabaydı tezgahdaki bayanın da sabahın köründe dürümmü yenir vs sözlerini işittim yanındaki ustaya söylerken ayıp canımız çekti yedik biz yemek yemeye gelmesek nasıl dönecek bu devran bizzat gerekli şeylerin yapılmasını istiyorum bundan 1 ay öncesinde böyle durumla karşılanmadım hiç gerçekten çalışmak isteyen insanlar çalıştırılmalı döneri yapamayacaksa bir insan dürümcüde ne işi var saygısızlık..
Malzeme az,sadece lavas yiyorum.Orkun ışıtmağı ağırlamanızı tavsiye ederim.
Gerçekten harika lezzet fatsanin en iyi donercilerden biri aile ile gidelecek bir mekan iyi çalışmalar dilerim
İskender aldım 2 günlük pilavı vermişler et et değildi beğenmedim
Kesinlikle gidilmesi gereken bir mekan
abi köye servis varmı
Ben bir döner söyledim patates Lee katıydı sade soslu patates söyledim herşey vardı ve bu 3 kez oldu ne diyim
Muhteşem personel katkısına sahip olduğu için tatsa şubenize , canı gönülden teşekkürlerimi sunuyorum… Gerek güler yüz, gerek sohbet ve hoş müşteri memnuniyeti olsun hepsi vardı. Memnun kaldım , Ankaradan dövmeli ben … yol üzeri uğradım; GİDİN KESİNLİKLE ????
Döner yaprak yaprak kesilir bu 1. Döner mi yedim kavurma mı bu 2. Et değil sinir dolu içi bu 3. En azından iyi pişmiş olsa belki derim! Kesinlikle berbat!!!!! Çöpe attık parayı.
| (0452) 666 80 88 |
| Dönerci |
| 2.7 / (117 yorum) |