Dadduk Döner Fatsa

Dadduk Döner Fatsa

Fatsa

Yorumlar
Eren Taş
Eren Taş 2 hafta önce

Yemeği her zaman geç getirtiyorlar ve restorana ulaşılmıyor

ahmet kurt
ahmet kurt bir ay önce

Dadduk dönerde arkadaşım ile beraber dürüm yemeye gittik sabah 11 gibi iş ortamında insanların samimiyetleri kendilerine göre normal gelebiliyor ama değişik kaba konuşmaları rahatsızlık verdi açıkcası ikili menü söyledik sipariş alan bayan siparişi hazırlayan ustaya söylediğinde napiyim yani gelmişse gelmiş gibi konuşmalarına şahit oldum yanlış bence kaba ve gereksiz cümleler eğer ki yapamayacaksanız bu meseleğe girmeyin ayıp diye birşey var tatlı dil işe yaramaz böyle durumlarda karşı tarafa bayan geri yanıt vermedi biz de arkadaşımla hesabı ödeyip 2. kata çıktık siparişi getiren garsonda değişik bir konuşma uslubu vardı kabaydı tezgahdaki bayanın da sabahın köründe dürümmü yenir vs sözlerini işittim yanındaki ustaya söylerken ayıp canımız çekti yedik biz yemek yemeye gelmesek nasıl dönecek bu devran bizzat gerekli şeylerin yapılmasını istiyorum bundan 1 ay öncesinde böyle durumla karşılanmadım hiç gerçekten çalışmak isteyen insanlar çalıştırılmalı döneri yapamayacaksa bir insan dürümcüde ne işi var saygısızlık..

Sarmanın içindeki bulgur
Sarmanın içindeki bulgur bir ay önce

Malzeme az,sadece lavas yiyorum.Orkun ışıtmağı ağırlamanızı tavsiye ederim.

Hakan Doj
Hakan Doj bir ay önce

Gerçekten harika lezzet fatsanin en iyi donercilerden biri aile ile gidelecek bir mekan iyi çalışmalar dilerim

Ersan Emin AKARPINAR
Ersan Emin AKARPINAR 3 ay önce

İskender aldım 2 günlük pilavı vermişler et et değildi beğenmedim

Şükrü
Şükrü 3 ay önce

Kesinlikle gidilmesi gereken bir mekan

Fikriye AKARPINAR
Fikriye AKARPINAR 3 ay önce

abi köye servis varmı

kuzey yazıcı
kuzey yazıcı 3 ay önce

Ben bir döner söyledim patates Lee katıydı sade soslu patates söyledim herşey vardı ve bu 3 kez oldu ne diyim

İsmail Serdaş
İsmail Serdaş 4 ay önce

Muhteşem personel katkısına sahip olduğu için tatsa şubenize , canı gönülden teşekkürlerimi sunuyorum… Gerek güler yüz, gerek sohbet ve hoş müşteri memnuniyeti olsun hepsi vardı. Memnun kaldım , Ankaradan dövmeli ben … yol üzeri uğradım; GİDİN KESİNLİKLE ????

YUSUF Yılmazer
YUSUF Yılmazer 4 ay önce

Döner yaprak yaprak kesilir bu 1. Döner mi yedim kavurma mı bu 2. Et değil sinir dolu içi bu 3. En azından iyi pişmiş olsa belki derim! Kesinlikle berbat!!!!! Çöpe attık parayı.

İletişim Bilgileri
(0452) 666 80 88
Dönerci
2.7 / (117 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.