Daday
Dadduku arıyorum adamlar meşgule atiyor
Başka bir ilden ziyaret için geldik alışveriş yaptıktan sonra karnınız acıkınca gittik ancak yediğimiz zurna dürüm içinde hiç tat yoktu lezzeti çok kötüydü, oğluma gelen sipariş nerdeyse dolaptan çıkmış gibiydi yani soğuktu, dönerin hiç tuzu yoktu, tuz atmaktan kolum ağrıdı, içinde bildiğin sos vardı ama lezzeti yoktu, @orkunisitmak buraya mutlaka gel bir tadına bak lütfen
Döner sıcak ve bol soslu ayran soğuk geldi mekan güzel beğendim
Ya arkadaş ağzımıza küf geldi patatesler satamamış az yenisinden kızartıp içine karıştırıp dayan müşteri önüne inşallah hastanelik olmayız
Otel e sipariş verdim mesafe 1 km yazıyordu ama sipariş 1 saatte geldi bide arıyorum çıktı çıkacak diye yalan konuşuyorlar ben birdaha böyle bi yerden sipariş vermem
Gitmeyin
Güler yüz yok istediğimiz şey somurtularak getiriliyor döner çok kuru yenmiyor
1 alana 1 bedava kampanyası var dıye gıttık soslu doner yazmasına ragmen donere sadece sostan bahsetmısler kampanyaya aldanmayın 1 tane bıle zor bıtıyo
hizmet çok kötü güler yüz asla yok tat yok
Cidden çok kötü yemek yerken kusasım geldi orkun ışıtmakın buraya bakması gerek
| (0366) 212 71 71 |
| Dönerci |
| 3.0 / (97 yorum) |