ÇORUM MEYDAN DÖNER

ÇORUM MEYDAN DÖNER

Bayat

Yorumlar
GEZER MARKET
GEZER MARKET 6 gün önce

Müşteriye tavrı 0

Dursun Fişfiş
Dursun Fişfiş 2 hafta önce

Yukarı sanayiye 1saat bekledim gelmedi

IronMan Pubg Mobil
IronMan Pubg Mobil 3 hafta önce

Hayatımda daha bu kadar kötü birşey yemedim buz gibi tadı iğreç hiç tavsiye etmem paranıza yazık cidden iptal ediceğiniz zaman bide işletme sizi azarlıyor ilgi alaka sıfır adap sıfır

Osmancan Bülbül
Osmancan Bülbül 3 hafta önce düzenlendi

Ben hayatımda bu kadar kötü bir işletme görmedim Migros Yemek üzerinden verdiğim sipariş hızlıca gelmesine rağmen hem buz gibiydi hem de çift lavaş ücreti ödememe rağmen tek lavaş gönderilmiş 2 lokmalık buz gibi dürüme 300 lira para ödedim İşletmeyi arayıp sitem ettiğimde hiç oralı bile olmadılar kardeşim karışıklık olmuş afiyet olsun diyip geçtiler. Düzenleme ( Ne anlatıyosun kardeşim kapıda nakit ödemeyle ödedim kapıda ödemeye hem indirim yok hem de sen kendi sattığın ürünlerin fiyatını bilmiyor musun fotoğraf ekledim ödediğim parayı ne aldığımı senin gibi işletme sahipleri umarım tez zamanda iflah olur başka diyebileceğim birşey yok üstelik gelen ürün fındık lahmacundan bile daha ufak bişeydi özürünüz bile yok kardeşim ayıp )

ALPARSLAN BOZKURT
ALPARSLAN BOZKURT 3 hafta önce

Arkadaşlarım ile geldi 3 zurna aldık çok inceydi et yanmıştı ve 1 saat sonra kustum tavsiye etmem berbat @ Orkunışıtmak

Alp Aslan
Alp Aslan bir ay önce
yagz
yagz bir ay önce

gecen yorum yaptım dalga geçer gibi konuşmadım adam akıllı aradım bilgi istedim 5 dk sonra demeniz çok komik ve bu arada bu işletmede hijyen 0 hatta -1 asla tavsiye etmiyorum müşteri azarlamak ne ??

YĞZ YT
YĞZ YT bir ay önce

bu başıma gelen 2 oldu yemek sepetinden sipariş verdim bikere aradım siparişin durumunu öğrenebilirmiyim adamın cevap şu sekilde (Eee kardeşim nolmuş çıkar birazdan) gibi konuşma yaşandı yoğunluktandır olur dedim bugun sipariş verdim acelem olduğu için iptal etme durumum vardı aradım kardeşim siparişi vereli kaç dakika oldu adamdan yemek değil bildiğiniz azar yiyosunuz ve yemek buz gibiydi 0 verebilsem 0 vericem malesef en düşük 1 berbat bir işletme ????????????

Emre BİLGE
Emre BİLGE bir ay önce
Emirhan Pasam
Emirhan Pasam 2 ay önce

öğrencilere ucuz diye gidiyoruz ayak üstü kitliyorlar 90tl çift lavaş durum aldim doyursun diye yerken kıl çıktı sos desen çürümüş

İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.