Bayat
Müşteriye tavrı 0
Yukarı sanayiye 1saat bekledim gelmedi
Hayatımda daha bu kadar kötü birşey yemedim buz gibi tadı iğreç hiç tavsiye etmem paranıza yazık cidden iptal ediceğiniz zaman bide işletme sizi azarlıyor ilgi alaka sıfır adap sıfır
Ben hayatımda bu kadar kötü bir işletme görmedim Migros Yemek üzerinden verdiğim sipariş hızlıca gelmesine rağmen hem buz gibiydi hem de çift lavaş ücreti ödememe rağmen tek lavaş gönderilmiş 2 lokmalık buz gibi dürüme 300 lira para ödedim İşletmeyi arayıp sitem ettiğimde hiç oralı bile olmadılar kardeşim karışıklık olmuş afiyet olsun diyip geçtiler. Düzenleme ( Ne anlatıyosun kardeşim kapıda nakit ödemeyle ödedim kapıda ödemeye hem indirim yok hem de sen kendi sattığın ürünlerin fiyatını bilmiyor musun fotoğraf ekledim ödediğim parayı ne aldığımı senin gibi işletme sahipleri umarım tez zamanda iflah olur başka diyebileceğim birşey yok üstelik gelen ürün fındık lahmacundan bile daha ufak bişeydi özürünüz bile yok kardeşim ayıp )
Arkadaşlarım ile geldi 3 zurna aldık çok inceydi et yanmıştı ve 1 saat sonra kustum tavsiye etmem berbat @ Orkunışıtmak
gecen yorum yaptım dalga geçer gibi konuşmadım adam akıllı aradım bilgi istedim 5 dk sonra demeniz çok komik ve bu arada bu işletmede hijyen 0 hatta -1 asla tavsiye etmiyorum müşteri azarlamak ne ??
bu başıma gelen 2 oldu yemek sepetinden sipariş verdim bikere aradım siparişin durumunu öğrenebilirmiyim adamın cevap şu sekilde (Eee kardeşim nolmuş çıkar birazdan) gibi konuşma yaşandı yoğunluktandır olur dedim bugun sipariş verdim acelem olduğu için iptal etme durumum vardı aradım kardeşim siparişi vereli kaç dakika oldu adamdan yemek değil bildiğiniz azar yiyosunuz ve yemek buz gibiydi 0 verebilsem 0 vericem malesef en düşük 1 berbat bir işletme ????????????
öğrencilere ucuz diye gidiyoruz ayak üstü kitliyorlar 90tl çift lavaş durum aldim doyursun diye yerken kıl çıktı sos desen çürümüş
| (0364) 213 42 72 |
| instagram.com/meydandonercorum |
| Dönerci |
| 3.5 / (120 yorum) |