Merkez
Yoldan geldim. Lastiklerimin hava basıncını ölçtürmek için uğradım. İçerideki gözlüklü kişi "herkes lastiğinin basıncını bilmek zorunda, dağda kaldın napacaksın 55 mi basacaksın, direksiyon şoförü olmayın" vs şeklinde kendi kendine çok bilmişçe konuştu. Ben lastiğimin kaç basınç olması gerektiğini iyi bilirim. Bunun dışında ağır vasıta taşımacılığı da yapıyoruz. 500 km yoldan gelmişim bir zahmet ücreti karşılığında bakıverin söylenmeden. Yorum yapmadan hizmet yapmaları gerektiğini biri o çalışana söylemeli. Üslubunuza yorumunuza dikkat edin!
temiz güvenilir güler yüzlü personel
İyi personel, iyi hizmet..
| (0370) 433 12 34 |
| Oto Lastik Mağazası |
| 3.7 / (6 yorum) |