Continental Lastik - Hüseyin BAL

Continental Lastik - Hüseyin BAL

Akyaka

Yorumlar
Ulaş Akyüz
Ulaş Akyüz 3 hafta önce

Burdal aldigim lastik bir gun sonra duz yolda giderken patladı. İkincisi de 1 yil olmadan yine düz yolda giderken patladı. Ve asla yardimci olmadılar . Uzak durmanizi tavsiye ederim.

Saner Çağrı Genç
Saner Çağrı Genç bir ay önce

Her uğradığımda karşılanmam o kadar sıcak ki. Tecrübeli ve güler yüzlü çalışanları ile gönül rahatlığıyla aracınızı getirebilirsiniz.

Faris Buğra Karslı
Faris Buğra Karslı 2 ay önce

Aradığımda açan olmadı. Dükkanda açıktı oysaki.

Ömer Faruk Çiftçi
Ömer Faruk Çiftçi 3 ay önce

Çok memnun kaldık, Özcan Bey harika ilgileniyor

Özge Kaytaz
Özge Kaytaz 3 ay önce

Kars’ta alanında en iyisi. Her zaman güler yüzlü ve ilgililer

Zelal Gözcü
Zelal Gözcü 3 ay önce

Tavsiye üzerine geldim, ilgilerine ve hizmetlerine cok tesekkur ederim. Gayet efendi ve düzgün esnaflar. Hem ilgililer hem de sorunsuz hizmet aldim. Kars da her seferinde lastikcilere gittim ama suan bulundugum yer en kaliteliler. Fiyat olarak da normal seviyede. Kaliteli iscilik ve dürüst hizmet icin tesekkür ederim.

Melike Koc
Melike Koc 3 ay önce
selçuk yalpı
selçuk yalpı 3 ay önce

YORUMLARA GÜVENEREK GİTTİM 2 DEFA ARACIMIN BALANS AYARINI YAPAMADILAR OLMAMA SEBEBİNİ SORDUĞUMDA İSE YÜZÜME BİLE BAKMADAN MIRIN KIRIN EDEREK CEVAP VERDİLER AÇIKLAMA DAHİ YAPMADILAR. BEN OLMAYAN BALANSI GİTTİM BAŞKA YERDE YAPTIRDIM VE ŞU AN SORUNSUZ KULLANIYORUM.

METE ERCAN
METE ERCAN 3 ay önce

Continental Lastik - Hüseyin BAL'da Özcan Bey'in hizmetinden gerçekten çok memnun kaldım! O kadar ilgili, güler yüzlü ve işinde çok titizdi ki, tüm işlemlerim keyifli ve sorunsuz halledildi. Müşteri memnuniyetine verdiği değer takdire şayan. Kendisine ve tüm ekibe çok teşekkür ederim. Başkalarına gönül rahatlığıyla tavsiye edeceğim! ????

abdullah çavuş
abdullah çavuş 3 ay önce

Özellikle Özcan beyin güler yüzlü hoş sohbeti ve yardımcı olması mükemmel lastik otelde ayrıca özenli olmaları da mükemmel işlerinizi kolaylıkla çözebileceğiniz bi yer tavsiye ederim

Gezgin
Gezgin 3 ay önce

Eşe dosta önerilecek yer güvenli

tanju gulen
tanju gulen 3 ay önce
Mehmet
Mehmet 3 ay önce

Pek ilgili değiller.

Elif
Elif 3 ay önce

Bugün kış lastiği taktırmak için geldim. Eşim telefonla aradığında ücretin 800 TL olduğu söylenmişti. İşlem sırasında lastik numaram kontrol edilmeden 1000 TL fiyat istendi. Lastik ölçümüzün 16 olduğunu söyleyince fiyat tekrar 800 TL’ye düşürüldü. Ayrıca 17 numara lastiği olan bir arkadaşımıza da kısa süre önce yine 800 TL fiyat verilmişti. Buna rağmen bize 1000 TL denmesi hem güvensizlik yarattı hem de fiyatların kişiye göre değiştiği izlenimi doğurdu. Daha şeffaf ve tutarlı bir fiyatlandırma beklerdim.

ozan şeyran
ozan şeyran 4 ay önce
Niyazi ÖZPINAR
Niyazi ÖZPINAR 4 ay önce
GALOP TRAVEL
GALOP TRAVEL 4 ay önce

Firmamızın güzide lastikçisi, yıllardır güvenle çalıştığımız ,otobüslerimizin karstaki meskeni. Teşekkürler Bal ailesi

Ali berat kaya
Ali berat kaya 4 ay önce

Erzurumdan bizim kıraftır arabaların lastikleri için buldugum yer. Özcan abi çok yardımcı oldu Allah razı olsun.

caner orhan
caner orhan 4 ay önce

Çok ilgililer. En uygun fiyatı veriyorlar. Lastik alacağım zaman mutlaka uğruyorum.

Işıl Fidan
Işıl Fidan 4 ay önce

Güler yüzlü, yardımsever ve işini hakkıyla yapan bir esnaf düşünün . Kars için şans . Ayrıca kadrosu da profesyonel çalışanlardan oluşuyor

İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.