Akyaka
Burdal aldigim lastik bir gun sonra duz yolda giderken patladı. İkincisi de 1 yil olmadan yine düz yolda giderken patladı. Ve asla yardimci olmadılar . Uzak durmanizi tavsiye ederim.
Her uğradığımda karşılanmam o kadar sıcak ki. Tecrübeli ve güler yüzlü çalışanları ile gönül rahatlığıyla aracınızı getirebilirsiniz.
Aradığımda açan olmadı. Dükkanda açıktı oysaki.
Çok memnun kaldık, Özcan Bey harika ilgileniyor
Kars’ta alanında en iyisi. Her zaman güler yüzlü ve ilgililer
Tavsiye üzerine geldim, ilgilerine ve hizmetlerine cok tesekkur ederim. Gayet efendi ve düzgün esnaflar. Hem ilgililer hem de sorunsuz hizmet aldim. Kars da her seferinde lastikcilere gittim ama suan bulundugum yer en kaliteliler. Fiyat olarak da normal seviyede. Kaliteli iscilik ve dürüst hizmet icin tesekkür ederim.
YORUMLARA GÜVENEREK GİTTİM 2 DEFA ARACIMIN BALANS AYARINI YAPAMADILAR OLMAMA SEBEBİNİ SORDUĞUMDA İSE YÜZÜME BİLE BAKMADAN MIRIN KIRIN EDEREK CEVAP VERDİLER AÇIKLAMA DAHİ YAPMADILAR. BEN OLMAYAN BALANSI GİTTİM BAŞKA YERDE YAPTIRDIM VE ŞU AN SORUNSUZ KULLANIYORUM.
Continental Lastik - Hüseyin BAL'da Özcan Bey'in hizmetinden gerçekten çok memnun kaldım! O kadar ilgili, güler yüzlü ve işinde çok titizdi ki, tüm işlemlerim keyifli ve sorunsuz halledildi. Müşteri memnuniyetine verdiği değer takdire şayan. Kendisine ve tüm ekibe çok teşekkür ederim. Başkalarına gönül rahatlığıyla tavsiye edeceğim! ????
Özellikle Özcan beyin güler yüzlü hoş sohbeti ve yardımcı olması mükemmel lastik otelde ayrıca özenli olmaları da mükemmel işlerinizi kolaylıkla çözebileceğiniz bi yer tavsiye ederim
Eşe dosta önerilecek yer güvenli
Pek ilgili değiller.
Bugün kış lastiği taktırmak için geldim. Eşim telefonla aradığında ücretin 800 TL olduğu söylenmişti. İşlem sırasında lastik numaram kontrol edilmeden 1000 TL fiyat istendi. Lastik ölçümüzün 16 olduğunu söyleyince fiyat tekrar 800 TL’ye düşürüldü. Ayrıca 17 numara lastiği olan bir arkadaşımıza da kısa süre önce yine 800 TL fiyat verilmişti. Buna rağmen bize 1000 TL denmesi hem güvensizlik yarattı hem de fiyatların kişiye göre değiştiği izlenimi doğurdu. Daha şeffaf ve tutarlı bir fiyatlandırma beklerdim.
Firmamızın güzide lastikçisi, yıllardır güvenle çalıştığımız ,otobüslerimizin karstaki meskeni. Teşekkürler Bal ailesi
Erzurumdan bizim kıraftır arabaların lastikleri için buldugum yer. Özcan abi çok yardımcı oldu Allah razı olsun.
Çok ilgililer. En uygun fiyatı veriyorlar. Lastik alacağım zaman mutlaka uğruyorum.
Güler yüzlü, yardımsever ve işini hakkıyla yapan bir esnaf düşünün . Kars için şans . Ayrıca kadrosu da profesyonel çalışanlardan oluşuyor
| (0474) 223 49 16 |
| www.balastik.com |
| Oto Lastik Mağazası |
| 4.2 / (43 yorum) |