Fatih
Her 6 ay kis lastiği icin gidiyorum. Uygun fiyatta lastikleri saklayip, gittigimde hizlice degistiriyorlar
Dürüst işletme, başka lastikçinin tamir olmaz dediği patlayan lastiğimi değiştirmek için geldiğim ama “gerek yok çelik yama kurtarır” diyerek milli servetin çöp olmasını engelleyen, beni komşusuna gönderecek kadar büyük gönüllü işletme. Bu seferlik param nasip olmadı ama bir dahaki lastik alımımda beni garanti kazandılar
Reklamlarda continental 4 lastik alana (futbol topu hediyemiz) oğlum çok istemişti malesef alamadik (bize gelmedi top dediler ) ? Onun dışında işlerini düzgün yapan işletme
Kaliteli ürün İlgili personel Hızlı onarım
Iki kez hizmet aldim çok ilgililee ve isini düzgün yapıyorlar.fiyat olarakta uygjnlar.tevsiye ederim memnun kaliriniz
Fiyat çok uygun , personeli çok ilgilendi samimi ve güvenilir. Kesinlikle tavsiye ederim.
| (0212) 521 02 69 |
| www.keskinotomotiv.com |
| Oto Lastik Mağazası |
| 4.1 / (66 yorum) |