CONTİNENTAL ÇAĞLAR OTO LASTİK

CONTİNENTAL ÇAĞLAR OTO LASTİK

Etimesgut

Yorumlar
Özgür Dirim Özkan
Özgür Dirim Özkan 3 gün önce düzenlendi

Üç ay önce kış lastiği aldım. Önce piyasa araştırması yapıp araba modeli (Peugeot 407 - 2011 model) lastik ebadını söyleyip bir kaç yerden fiyat aldım. Zaten Continental alacaktım ama yolun karşısındaki Keskin Oto ile hemen hemen aynı fiyatı verdiler. Ama burasının Google puanı daha yüksek olduğu için buraya geldim. Ürünle ilgili yorumu buraya yapmayacağım. Zaten Continental kendini ispatlamış bir marka. Biz de o kadar parayı bu kaliteye veriyoruz. O yzüden yorumum hizmet ve servis kalitesine. O yüzden işletme sahipleri kusura bakmasınlar. Öncelikle şunu söyleyeyim. Yol üzerindeki tabelanın büyüklüğü yanıltmasın. Yeri ufak bir işletme ve misafir ağırlayacak, oturup çay içebileceğiniz bir yer yok. Servisle ilgili şöyle bir yorumum olacak. Lastikleri taktılar ama arabamın modelinden dolayı ayrı bir ayar gerekiyormuş ve bu ayarı da onlar yapamıyormuş. Bunu lastikleri taktıktan sonra söylüyorlar. Bu pek etik değil. Öncesinden söylemeleri gerekirdi. Tabii Şaşmaz'da başka bir rot-balansçıya gidip orada ekstra ücret vererek yaptırdım ayarı. Lastiği aldığım yer bütün işlemleri yapmayacaksa, internetten lastik alırım, daha iyi değil mi? Bu yaz, yaz lastiklerimi de yenileceğim ama buranın kredisini bitirdim. Buradan almam artık. Ama siz burada taktırmak istiyorsanız yine de sorun, rot-balans ayarını tam olarak yapacaklar mı? Bu yorumun neden yayınlanmadığını anlamadım.

Emirhan Necati Özgün
Emirhan Necati Özgün 3 gün önce
Serkan Varan
Serkan Varan 3 hafta önce

Her zaman ilgili ve uygun fiyatlı orjinal 0 lastik konusunda ve continental lastiklerde en iyisi. Tecrübe tartışılmaz. Çok ilgililer. RABBİM utandırmasın

Ilhami Sancar
Ilhami Sancar 4 hafta önce

Uygun fiyat ve kaliteli hizmet ????

Hakan Koç
Hakan Koç bir ay önce

Fiyat bir tık pahalı ve müşteri ilgisi yok ama sonuçta işinizi görür

Ahmet Yiğit TAŞÇI
Ahmet Yiğit TAŞÇI bir ay önce
Omer Hayyam (OHayyam)
Omer Hayyam (OHayyam) bir ay önce

Ellerinize sağlık...

serdar alan
serdar alan bir ay önce

Herşey gayet iyi..

Hakan
Hakan bir ay önce

Bugün 4 adet kışlık lastik taktırdım. 4-5 bayi aradım en uygun fiyatlı burasıydı. Süreçten çok memnun kaldım uslupları gayet iyi ve işlerini hızlı ama aceleye getirmeden düzgün bir şekilde yapıyorlar. Sami bey ve arkadaşlara teşekkür ederim.

Sedat
Sedat bir ay önce
İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.