İzmit
Bütün müşterilere çok saygılar ve siparişleriniz ile bire bir ilgileniyorlar teşekkürler.
Farklı basılmış amblem ile gönderildi tavuk çiğdi yarısını yedikten sonra fark ettik ve çöpe attık, yazık.
Lezzeti fena değil
Rus gelinimizle gittik. Oda beğendi. Çoban katık her zaman bir numara.
Çok kötü almayın aldırmayın çok kotü boş ekmek patso yemek isteyen yesin 3 kişi paramız boşa gitti
Patso yemek isteyen gelsin param haram zıkkım olsun bomboş ekmek sos bile koymamıslar ,3 kişi beğenmedik sos yok döner yok lavaş hamur almayın paranız boşa gitmesin
harika lezzeti tam yerinde