Kartepe
Bir saat oldu hala gelmedi bir kaç kere aradık yoldayız dedi fakat hala gelmedi tadı güzel onunla alakalı bir sıkıntı yok ama evimize yakın olmasına rağmen bir saattir bekliyoruz
Arkadaşlar burdan tavuk dürüm almıştım kötü bir koku ekmeği pişmemiş dürümü yanmış tavuk sos ile bastırılmaya çalışmış Kısaca en kötü döner listesinde
Katık katık değildi aleni çamaşır suyu tası geldi bir ısırık alıp bıraktık mağduruz.
Siparişin hiçbir detayını sallamamış içine tavuk koymamışlar hayır ben anlamıyorum 2 kilo tavuk parası alınıyor ama herşey kötü
3 gün üst üste katık yenir mi çoban katıkd yenir efsane tek kelimeyle
Koku var sipariş sonsuz ve tatsız almayın deymez
Klasik çoban kalitesinden uzak , Çarsida vaktim olmadığından yürüyüş yolundakine gidemedim . Masaya peçeteligi kendim aldım ekstra hiçbir şey yok menü aldık üç tane ketçap mayonez turşu vs hiçbir şey yok ilaveten. Dürüme gelirsek tavuk döner güzel sosu az kuru olmuş dürüm sarimsakli mayonez yoktu sanırım içinde tadını alamadık . Böyle ufak tefek şeylere önem verilirse müşteri portföyü genişler iyi çalışmalar elinize sağlık
Geceleri sakın gelmeyin buraya cok kötü yer bence gündüzleri iyi ama Geceleri çok kötü bir yer
Hizmet sıfır sıfır sıfır garson masaya gelmiyo siz çağırıyorsunuz bide siz bişey demeden gitmeye çalışıyo etrafta sinekler dolaşıyo ve rahatsız ediyo dükkanın ortasında delik var anlamadık katık pahalı verdiğin parayı hiç hakketmiyor kendimi enayi zannediyorum
| 0552 150 70 41 |
| Dönerci |
| 2.9 / (132 yorum) |