Gölcük
Hayatımda gördüğüm en vasat mekan insanlara yemeği hazır olunca bey diye seslenmiyorlar isimleriyle kaba şekilde masalar kirli ve pis garsonlar acayip kotu asla ve asla tercih etmeyin
Personelin müşteriyle konuşurken göz teması kurmuyor baştan savma cevaplar veriliyor yoksa bir doymuşluk mu söz konusu anlayamadım. Üst katın açık olduğunu söylediler ama üst kata çıktığımızda kapalıydı personelin bunla alakalı bile bilgisi yok.
Kışın gitmeyin donarsınız, içerisi buz gibi, o kadar para kazanıyorlar içeride bir kalorifer yakmıyorlar, donarak döner yedik
2 dürüm söyledim 1 tane geldi mayonezsiz olsun dedim özellikle belirttim sipariş fişimde yazdığı halde dürümü yiyemedim
Eve paket söyledik paketme çok kötü kagıt lavaşa yapışmış dağınıktı
Maalesef eski tadından eser kalmamış, eti kayış gibi lavaşı Taze degil. Nerden tutsan elinde kalıyor. Buraya gelmenizi tavsiye etmiyorum. ????
Hijyen yok, lezzet yok, ilgi alaka yok. Cadde üzerinde olduğu için taze ve lezzetli olabileceğini düşündüm. Bir daha asla gitmeyeceğim bir yer.
Soslar sıcaktan bozuluyor muhtemelen tavuklar çiğ sonrasında zehirleniyoruz
1 Yıldız bile çok olan bir işletme çalışanları bir o kadar ilgisiz alakasız ve saygısız 2 dürüm 1 ekmek arası söyledim eve gittim içinde. 1 dürümü eksik çıktı tekrar geri gittim sanki hata onlarda değilmiş gibi umursamazlık diz boyu ulaşabileceğimiz bir telefon numarası yok arıyoruz arama kabul etmiyor diyor rezalet rezalet rezalet
50 dk bir durum beklenmemeli
| (0262) 412 56 56 |
| Dönerci |
| 3.5 / (812 yorum) |