Nusaybin
Tadı baya iyi tek sorunu sosu çok fazla yerken sonlara doğru mideniz bulanıyor. Lütfen sosunu biraz azaltın. Hizmet çok iyi. Atmosfer de sinekler dışında gayet iyi.
Sipariş vermek isteyenler için menü resmi ve güncel fiyatlar muhakkak olmalı sipariş vermek isterken acaba fiyatlar çokmu uçuk diye insan tereddütte kalıyor
Abiii harikaaa
Tasviye ederiz , çoh güzeldi
Yemek çok güzeldi. Tavsiye edilir. Nusaybin'in en iyisi
Sizlere tek tavsiyem sabah kahvaltısını bile burada çıtır döner yiyin. Nusaybinin en iyi yemek yeri eğer buraya gelmemişseniz sakın döner yedim demeyin. Servisinde gerçekten çok hızlı ve harika bir el lezetleri var. Şimdiden afiyet olsun⭐⭐⭐⭐⭐
Gerçekten hayatımda yediğim en güzel çıtır döner kuran çarpsın evde yemek yerine buraya hergün gelip burada yiyebilirim. Nusaybinde tek yemek yerim buradan yiyen bir ömür sağlıklı ve huzurlu geçirir
Taha usta çok temiz çalışıyor ellerinize sağlık şimdi kasiyer çok ilgili bir hanımefendiydi herşeyiyle dört dörtlük bir mekan Nusaybin'e gerçekten iyi gelecek Teşekkürler ÇITIR KATIK DÖNER ????????????????????????
Yemekler cok güzel güler yüzlü bir hizmet temiz ve hijyenik bir ortam gitmenizi tavsiye ederim
Dönerin alâ'sı kesinlikle tavsiye ederim
| 0554 157 44 47 |
| Dönerci |
| 4.1 / (56 yorum) |