Polatlı
Lezzeti çok güzel. Dönerin tafı hâla eskisi gibi fakat işletme biraz dar bazen hiç yer olmuyor.
Eve her sipariş verdiğimde özellikle yeşilliksiz dememe rağmen her seferinde ekmeğin yarısı yeşillik dolu oluyor 1 bıktım artık
Her dönerden sonra karın ağrısı isteyenler gelebilir
Dönerleri aşırı iyi sadece buradan yiyorum hatay dürüm favorim kesinlikle gidin ve elemanları çok nazik tatlı giderseniz farkedersininiz ve çok hızlılar 1 dk da yapıyorlar sonlarına aşık oldum daha anlatmaya ne gerek var ?
Dükkanda ketçap mayonez ve domates yok.
| (0312) 622 60 00 |
| Dönerci |
| 3.8 / (60 yorum) |