Karaisalı
Malesef çok kötüydü ilk ve son yiyişim buradan
Kesinlikle deneyin
Elemanlar çok umursamaz ve hizmet yok gerçekten et hiç lezzetli değil sert, ve dönerde kuru hiç sos yok kesinlikle önermem
180 liraya kumru satıyorsunuz içerisinde salam domates turşu haricinde hiçbirşey yok arıyoruz şikayetimizi dile getirmek için üst perdeden konuşuyorlar 180 liraya satıyorsak ucuz satıyormuşuz gibi küstah küstah cevaplar ne esnaflığınız esnaflık ne de yaptığınız yemek anlattığınız gibi berbat bi işletme berbat bi deneyim birdaha asla söylemeyeceğim çevremde söyleyecek olanlara da engel olacağım emin olun
Ailecek Gittik Adana Usulü Döner Söyledik Çok Lezetliydi Servis sunum Harika
Eskiden çok daha lezzetliydi. Her şeye zam geldi malum belki ondan kaynaklı bazı şeyler bozuldu ama yine de elinize sağlık.
| 0544 505 45 81 |
| Dönerci |
| 3.2 / (98 yorum) |