Çarşamba
Önceki günden kalan döner satılıyor
Dünden kalan döneri satıyorlar ve bugün kestik diye yalan konuşuyorlar müşteriyi salak yerine koruyorlar
döner güzel porsiyonlar iyi çalışanları güler yüzlü her şey güzel sadece mekan aşırı dar. teşekkürler
gerçekten çok güzel bir yer
Tertemiz lezzetli şirin bir dükkan..... Bursa'dan geldim dönerini çok beğendim 5 yıldız ????????
Dönerin tadını alamıyoruz ki Döneri yaparken izliyorum 50 gram koymuyor bile Ya fiyatını yükselt içeriğini çoğalt yada bu şekilde satma o ürünü Bomboş Yemin ederim etin tadını alamadım, kesinlikle önermiyorum 13-14 m2 dükkan içerde 3 masa var
Elleri titreye titreye döneri koyuyor lavaşın içine zaten döner yemiyorsunuz lavaş yiyorsunuz 2 lavaş 3 ayran 320 lira lira bir daha asla yanından bile geçmem lavaşın içinde et bile yoktu
| (0362) 833 46 35 |
| Dönerci |
| 3.8 / (25 yorum) |