Mustafakemalpaşa
Et döner yedik. Gayet güzel ve lezzetliydi. Sos miktarı yerinde ve tandır ekmeği yumuşaktı. Üst kat alt kata göre daha sakin. Ayrıca mescid bulunmasına da çok sevindik.
Arkadasim tavuk doner yedi gece 24h00 a kadar kustu.Tavuk zehirlenmesi geçirdi.Galiba tavuk bir kaç gunluktu.Tavsiye etmiyoruz.
2 döner dürüme 720₺ ödedim. Bana çok pahalı geldi, Lezzete diyeceğim yok ancak birdaha burada kesinlikle yemem, Çilliye Ödediğimin yaklaşık yarısına Kemalpaşa da en az buradaki lezzeti bulabileceğim birçok mekan var, bile bile lades bana göre değil.
Lahmacun dürüm söyledik 120 tl ye içerisinde doğru düzgün kıyma yoktu yeşillik yok denecek kadar az bir daha sipariş vermeyeceğim bir yer
| (0224) 613 23 57 |
| Dönerci |
| 4.1 / (498 yorum) |