Beykoz
0 olsa sıfır vericem o derece. 6-7 dakikalık yol mesafesi var. Yaklaşık 1saat 20 dakikadır bekliyorum hala teslim edilmedi. Dürümlerin halini düşünemiyorum bile
Arkadaşlar dükkanı kapatmışlar döner var diye gelmeyin sakın
Ortalama bir lezzete ve hizmete sahip
işyerinden abilere aldım aldığım günden beri laf ediyorlar. bilerek yaptığımı sanıyorlar. içinde et görememişler söylediklerine göre
kendinize saygınız varsa buradan yemeyin. ne çalışanlar ne de döner aldığı paranın bir kuruşunu bile hak etmiyor.
Fiyat uygun ve tam ekmek dönerini beğendim. Fakat gerek içerisi,dışarısı ve özellikle masalar çok kirli. Bu mekana tamamen sağlam bir temizlik şart. Uygun olması ve lezzetli olduğundan dolayı 4 yıldız veriyorum...
Dürümlerini bizim çocuk çok beğeniyor hep burdan yiyor sahibi beni görünce çay ikram etmeden bırakmıyor çok iyi insanlar herkeze tavsiye ederim
| (0216) 424 23 23 |
| Dönerci |
| 3.6 / (129 yorum) |