Cigerci Cuma Dinlenme Tesisleri

Cigerci Cuma Dinlenme Tesisleri

Ergani

Yorumlar
S Aydin
S Aydin 2 hafta önce
Yakup Altun
Yakup Altun 3 hafta önce

Fiyatlar uygun şu masa 370 tl Arkadaşlar çok ilgili servis hizli hızlı elinize sağlık teşekkürler

Serdar Söyler
Serdar Söyler bir ay önce

Mekan temizliğiyle personeliğiyle hizmet olsun çeşit yemek olsun müthiş bir yer

ABDULLAH Alp
ABDULLAH Alp 2 ay önce

Yediğiniz yemekten tat almak istemiyorsanız gelin yiyin

Gül Gül
Gül Gül 2 ay önce

Rezil bir yemek yemek ve gereksiz para ödemek isteyenler için ideal etin içinde kemik ve kıkırdak istiyorsanız tavsiye ediyorum

Taha Öz
Taha Öz 2 ay önce

Yemekleri iğrençti Adana'dan kemikle kıkırdak çıktı çok pahalıydı sadece çay güzeldi künefe veriyorlar oda berbattı pilav buz gibiydi güya meşhur kesinlikle tavsiye etmem

VEFA ÖZ
VEFA ÖZ 2 ay önce

Yemekleri aşırı kötü bu kadar kötü yemeğe verdikleri fiyatsa içler acısı yediğimize değseydi keşke REZALET!!

İsmail Karakaş
İsmail Karakaş 2 ay önce

Gereksiz pahalı. Gitmeyin, değmiyor.

mahmut öğ
mahmut öğ 2 ay önce
CEMİL AKÇE
CEMİL AKÇE 2 ay önce

Güzel temiz yemek tat vardi

battal dursun
battal dursun 3 ay önce
Serpil Kal
Serpil Kal 3 ay önce düzenlendi

Hijyen diye birşey yok

Büşra Yıldızöz
Büşra Yıldızöz 4 ay önce

Mekan gayet güzeldi. Kalabalık olmasına rağmen bizimle çok güzel ilgilendiler. Servis hızlıydı. Sulu yemekler çok iyiydi, kullandıkları et kaliteliydi ciğer de lezzetliydi mezeler de aynı şekilde. Ama Adana kebap için aynı şeyi söyleyemeyeceğim onu pek beğenemedik. Hijyen açısından ise fena değildi biz hafta sonu gittiğimiz için biraz kalabalıktı o yoğunlukta yetişmemeleri bence gayet normal. Fiyatlar kesinlikle çok ucuzdu biz 6 kişi gittik dünyaları yememize rağmen 2.500 tl hesap ödedik(bir yıldızı Adana kebap'tan dolayı kırıyorum)

uğur akın
uğur akın 4 ay önce
METİN KILIÇLI
METİN KILIÇLI 4 ay önce düzenlendi
Muhamed Şeyhali
Muhamed Şeyhali 4 ay önce

Bence güzel yemekleri ve eskiden her yer kirliyken şuan herşey tertemiz yemekleride çok güzel ama fiyat bir tık pahlı geldi yani tercih ederim yolunuz madden yolu üzerine düşerse gitmenizi tericih ederim

Yunus emre Kara
Yunus emre Kara 5 ay önce

44 yıl ciğeri yemeyen biri olarak bana ciğeri sevdirdi. Tavsiye ederim. Hizmet güleryüz ilgi alaka herşey var

Erkan Tanrıverdi
Erkan Tanrıverdi 5 ay önce

Ciğer az pişmiş ve sinirliydi. Üstelik fiyatıda 350 lira.

ClassicMamosh
ClassicMamosh 6 ay önce

Güzel mekandı çoğu dinlenme tesisine göre daha ucuz ama yine de fiyatlar pahali onun dışında yemekler hızlı geliyor ve lezzet olarakta güzel

Suphan Sönmez
Suphan Sönmez 6 ay önce
İletişim Bilgileri
0537 296 25 15
Dinlenme Tesisi
3.5 / (348 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.