Daday
Tavuğun içinden kemik çıktı sakatat yemek isterseniz buyrun
Orkun ışıtmak buraya gelsin
Spariş vermek için aradık telefonu açan bayan kartmı nakitmi diye sorunca fark etmez dediğimizde trip yiyip suratımıza kapalıyo telefon geri aradığımda tartışma çıkarıyor böyle bi hizmet yoktur 1yıldızı bile hak etmiyor .
Yoğurtlu tantuni yedik lezzetler o kadar birbirinden bağımsızdı ki anlatamam tantuni çok soğuktu üstüne koydukları yoğurt kötüydü Lavaşı kalındı tavuğu da sertti pişmemişti hele üstüne kattıkları tereyağ hakkında yorum bile yapmayacağım tadı tuzu yoktu uzun süre yoğurt yemek istemiyorum bu eşsiz deneyim için teşekkür ederiz
Hayatımda yediğim en İnce zurna dürüm ve dürümün içinden taş çıktı ilk başta inanmadım fakat gerçekten taştı geliştirmeleri gereken birçok konu var
Müşteri memnuniyeti sıfır. Yemekler hiç lezzetli değil. Memnun kalınmayan yemekler için bile özür dahi dilenmiyor. Sıfır lezzet, 1 yıldız bile çok bu işletmeye. Fiyaskoydu. İğrençti
Çok kötü 2 saatdir gelmiyo kurye
öne çıksın diye hepsini beş verdim çalışan abinin yüzünden nur akıyor maşallah çalışanlar kavga ediyor ben açım adam kendi yiyo
| 0549 649 00 37 |
| Dönerci |
| 2.5 / (148 yorum) |