Arpaçay
Çok geç getiriyor lar
Zurna dürüm sipariş ettim normal dürüm verdiler patates millattan önce kalmış yemek soğuk tavsiye etmiyorum
2-3 seferdir sürekli aynı şeyi yaşıyorum istediğim dönerde tavuk çok az olsun içindeki patates fazla olsun diyorum ama gelen ekmek arasına bakıyorum 3 tane patates var dalga mı geçiliyor benimle anlamıyorum çok mu zor konulması gereken tavuğu azaltıp patates eklemek çok mu zor
Getirden istedik asla hijyenik değil resmen iki saatten fazla bekledik çok soğuk ve sürekli yollda diye diye yalan söylüyor ayrıca kureye de asla iyi hizmet vermiyor her şeyden önce resmen çiğ tavuk geldi ve kıkırdak vardı baya şikayet edeceğim herhangi bir rahatsızlık olursa gerçekten sağlığa zerre saygı durmayan rezil bir satıcı asla tavsiye etmiyorum bundan sonra sürekli karalayacağim bir yer dediğim gibi sağlıklı riske atacak şekilde pişirim var en kısa sürede tedbir alınması gerekiyor param da helal hoş olmasın
Genel olarak iyi ama kalite arttırılabilir.
on saate geldi arkadaşım açlıktan kurdani yedi rezilsiniz(!!!)????????????????
Getir uygulamasından zurna döner siparişi verdim ve içerisine patates koyulmamasını istedim fakat herhalde arkadaşlar yanlış anlayıp et koymamışlar tavsiye edilmemesi gereken mekandır.
Karsın en iyi dönercilerinden biri tek sorun sipariş verdiğinde bazen hemen bazense bir buçuk saat sonra getiriyorlar. Ve bazı siparişlere içecek koymayı unuttuklarıda oluyor onun dışında gayet makul ve uygun fiyatlı bir dönerci
Mükemmel çok iyi öğrenci menüleri de var mis mis
| (0474) 223 08 08 |
| Dönerci |
| 3.4 / (75 yorum) |