CİDE İLÇE DEVLET HASTANESİ

CİDE İLÇE DEVLET HASTANESİ

Cide

Yorumlar
Nail Coskun
Nail Coskun 3 gün önce

Cide ilçe devlet hastanesi aile hekimi Dr Burak seyis e bugün bizlere göstermiş olduğu ilgi ve alakadan dolayı teşekkür ediyoruz.

Pınar
Pınar 2 ay önce
Esra Yılmaz
Esra Yılmaz 3 ay önce

22 Eylül 2025 günü saat 20:00–21:00 arasında müşahede odasında ağır bir idrar kokusu vardı. Sağlık personeli son derece laubali davranıyor, bankoda toplu halde yemek ve çekirdek yiyerek senli benli konuşuyorlardı. Hastane hijyen kurallarını tamamen göz ardı etmiş durumda. Röntgen odasında kan vardı, hiçbir hijyen önlemi alınmamıştı. Bu koşullar hasta güvenliği için ciddi bir risk oluşturuyor. Acilen denetlenmesi gereken bir ortam

Arif Burak Tekşan
Arif Burak Tekşan 3 ay önce
Emrah Basanci
Emrah Basanci 5 ay önce
Kağan Sevgili
Kağan Sevgili 5 ay önce

Daha tomografi cihazı olmadan hastane yapıyorsunuz.Daha çok yeni bir hastane çok eksiği var…

YOLLARDA RALLİ
YOLLARDA RALLİ 8 ay önce

Arkadaş bu nasıl bir hastane yeni hastane yapıyorsunuz hastanenin içinde doktor yok hep işi bilmeyen doktorlarla dolu gece acile gidiyorsun soğuk algınlığı şikayeti ile giderler sana gaz çıkarma ilacı yazarlar böyle saçmalık olur mu gece acil de doktor denen bir şey yok eski hastane bile daha kuvvetli kadroya sahipti bir şeyleri buu halk için yapılıyorsa değer vererek yapılmalı. Sonuçta bu her hangi bir nesne değil CAN ile uğraşıyorsunuz lütfen gerekli hassasiyeti gösteriniz doktor sayısını tecrübe ye dayanarak yükseltiniz. Koskoca hastane de sadece morg var doğru düzgün kan tahlil bile yapılamıyor her seferinde geceleri cihaz bozuk oluyor insanlari tedavi etmek yerine morga gönderilsin diye mi?

Kadrlye Akçay
Kadrlye Akçay 11 ay önce

Sevgili annemin rahatsızlığı sebebiyle 5 gündür yattığımız Cide devlet hastanesinden bu gün taburcu oluyoruz. Bizimle yakından ilgilenen doktorumuz Hafize Hanıma, hastane müdürümüze, güler yüzlü hemşirelere, çok sıcak ve içten samimi hizmet eden hastane personeline çok teşekkür ediyorum. Sanki evimizde gibi hissettik. Herkesten Allah razı olsun. Yüzünüzden gülümseme eksik olmasın. Allah'a emanet olun.

rabiamut@hotmail.com mut
[email protected] mut bir yıl önce

Hastane güzel evet ama doktor yok neye yarar yani bukadar nüfus artıyor neyi bekliyorlar anlamış değilim ağzı açılan Bartın'a Kastamonu'ya git diyor hamilesiniz ama doğum yapacak tek bir hastane yok ancak 100km sonra çok yazık gerçekten

Eren
Eren bir yıl önce
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.