Bornova
Üzgünüm daha iyi olabilirdi. Belki ileride tekrar ziyaret eder ve puanlamayi olumlu olarak değiştiririm.
Ikram diye soylenen patates gelmedi soylenince yine gelmedi ikinci garsona soyledik yine gelmedi sonra kasaya soyledik yine gelmedi yetkilisine soylesek bile gelmedi ustune sonra patatesler cikti ve bize verilmedi yemege gecersek iskenderin sosu tarhana corbasi gibi ve duzgun kesilmemis kotu bir deneyimdi
Asla instagramda görünen reklamlar gibi değildi. Eğer ki sosyal medyayı bu kadar aktif kullanmasalar müşteri potansiyeli düşük olur. Eşimle gece dönercisi olarak arattığımızda karşımıza çıkan bu işletmeye gittik. Ancak yancı meze denilenler asla tatmin edici değildi. Et porsiyonu olarak çok fazla ince kesilmişti. Patates çok sonradan ve bu gibiydi. Salatalar çok özensizdi. Tatlı olarak ikram edilen soğuk baklava daha önce yediklerimle alakası bile yoktu. Özetl keyifsiz bir akşam yemeğiydi
Garson arkadaşlar hiç güler yüzlü değil. Siparişler çok geç geliyor ve mezeler eksik geliyor.
Siparişler çok geç geliyor ikramlar eksik fiyatlar gereksiz pahalı
Uzun bir süre sonra izmir'de doğuda aldığım et tadını aldım.
Yemeğimizi yedik tadı çok güzeldi , üzerine tatlı ikramları da vardı . Çok beğendik .
| (0232) 520 35 65 |
| Dönerci |
| 3.6 / (267 yorum) |