Ceyhan Devlet Hastanesi

Ceyhan Devlet Hastanesi

Ceyhan

Yorumlar
Hüseyin Zalim
Hüseyin Zalim 2 hafta önce

Hasta kayıtta çocuk bölümünde Ahmet diye bir asalak var sıra bende olmasına rağmen arka sıraya geçmemi söyledi en arka sıradan fiş verecekti saatlerce beklememe rağmen ilgilenmedi kabaca tabirlerle hitap etti hadi git istediğin yere şikayet edebilirsin dedi şikayetçiyim yetkililere duyurulur

tekno dervişler
tekno dervişler 2 ay önce

Devletin malı parası nasıl yenir gidin görün yazık.

İlayda Sena
İlayda Sena 2 ay önce

Kadın doğum bölümüne gittim. Adamın adı Fekih mi neydi hatırlamıyorum bile, allahım hasta olan benim bilgi verilmeyen de benim. Yanına deniz diye bi doktor kadın geldi konuştular sohbet ettiler bana dönüp “bir şeyi vesvese yaptım da sorun yok gibi” diyip yolladı. Şöyle sıkıntım var çözüm bulamıyorum diyorum ağrı kesici içseydin diyor… sağolun varolun nasıl aklıma gelmedi bu benim… ben asla verimli bir muayene olmadım.

Hasan Soydan
Hasan Soydan 3 ay önce

Tanıdığınız yoksa gitmeyin en az 4 saat bekletiyorlar.

selim basar
selim basar 3 ay önce

Ceyhanın açık ara en iyi ve en gelişmiş hastanesi diyebilirim anında ilgilendiler hiçbir ırk din ayrımı yapmıyorlar 0-11 yaş çocuklar için çocuk olduğunu belli eden hareketleri var özel mutlu edecek tarzları var eğer Allah korusun bir şekilde hastalanırsanız önerebilecegim en iyi hastanedir

Nüket Saygı
Nüket Saygı 4 ay önce

Acile tetanoz aşısı için gittik .5 yer dolaştık.Kayıt ,doktora git,tekrar kayıta gel .Sonra enjeksiyona gt.Orda olması gerek şahıs başka odada olduğu için enjeksiyondaki telefonla oynayan hemşire kendi çağırması gerekirken bizi şahsın bulunduğu odays yönlendirdi.Odaya girdiğimizde adı geçen şahısa seslendiğimizde sinirli bir şekilde bize hoş olamayan tavır ve konuşmalarda bulunmuş.Sinirli bir şekilde enjeksiyon odasına alarak ayakta tetonoz aşısı yapmıştır.Tavırlarından rahatsız olduğumuz için bölüm yetkilisi odasına gittiğimizde şshıs oda oturuyordıu.Daha kendimizi ifade etmeden ne atar yapıyorsunuz diye üzermize yürüdü.yetkili doktor araya girdi .Yapısının böyle olduğunu söyledi.Bizde yapısının böyle olaması bu şekilde davranmasınıa sebep olamaz dedik.Yani kısacası hastayı azarlayan,karşı çıkıncada üzerine yürüyen,hizmetin ve denetlemenin olmadığı bir hastane.

Emir Ergün
Emir Ergün 5 ay önce

2021 yılında uzman çavuş D.S.’ nin almış olduğu sağlık raporunun tekrar incelenmesini arz ederim

Mert Mangör
Mert Mangör 5 ay önce

Adananı şu sıcağında klima çalışmıyor rezalet

osman üstün
osman üstün 5 ay önce
ŞENKAYA OTO KURTARMA (ŞENKAYA OTO KURTARMA)
ŞENKAYA OTO KURTARMA (ŞENKAYA OTO KURTARMA) 5 ay önce
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.